P
"peukaloinen"
Vieras
Elikkäs muutaman viikon päästä olis tiedossa häät joihin minut on kutsuttu. Sinne pitäisi tietenkin hankkia vaatteet. Satun asumaan pikkukuppa kylässä, joten vaatekauppoja ei ole. Läheisimpään isoon kaupunkiin on sen verran matkaa, että ei houkuta yhtään lähteä kun tulee sitten jo bensakulut niin kalliiksi. Ja hirmuisesti rahaa ei tietenkään ole.
Noh olen sitten yrittänyt löytää netistä jotain kivaa, mutta tuntuu ettei minun kokoiselleni ihmiselle edes myydä mekkoja. Löysin kyllä noin sata plus koon liiketta. Mutta missään ei myydä juhlavia vaatteita kokoa XS! Jospa vaan kietasen ikkunalta verhot päälle, kun ei muutakaan vaihtoehtoa tunnu olevan. Ei oo helppoa olla pieni.
Noh olen sitten yrittänyt löytää netistä jotain kivaa, mutta tuntuu ettei minun kokoiselleni ihmiselle edes myydä mekkoja. Löysin kyllä noin sata plus koon liiketta. Mutta missään ei myydä juhlavia vaatteita kokoa XS! Jospa vaan kietasen ikkunalta verhot päälle, kun ei muutakaan vaihtoehtoa tunnu olevan. Ei oo helppoa olla pieni.