ARGHH! Miten voi olla näin vaikeaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "peukaloinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"peukaloinen"

Vieras
Elikkäs muutaman viikon päästä olis tiedossa häät joihin minut on kutsuttu. Sinne pitäisi tietenkin hankkia vaatteet. Satun asumaan pikkukuppa kylässä, joten vaatekauppoja ei ole. Läheisimpään isoon kaupunkiin on sen verran matkaa, että ei houkuta yhtään lähteä kun tulee sitten jo bensakulut niin kalliiksi. Ja hirmuisesti rahaa ei tietenkään ole.

Noh olen sitten yrittänyt löytää netistä jotain kivaa, mutta tuntuu ettei minun kokoiselleni ihmiselle edes myydä mekkoja. Löysin kyllä noin sata plus koon liiketta. Mutta missään ei myydä juhlavia vaatteita kokoa XS! Jospa vaan kietasen ikkunalta verhot päälle, kun ei muutakaan vaihtoehtoa tunnu olevan. Ei oo helppoa olla pieni.

tää on tuttu juttu. aina valitetaan, että isokokoisten on vaikea löytää vaatteita, mutta ei se pienikokoisellekaan helppoa ole. minun koko on 34 tai XS, eikä vaatteiden löytäminen ole todellakaan aina helppoa.

Ja ei oo mahdollista että kummallakin on hankala löytää vaatteita? : D

Jännä ku suomessa voi laittaa huomioo aina vaan yhteen asiaan ja sit nää yhden asian ihmiset tappelee keskenään kummal on vielä hankalampaa ja mikä on kaikista epäoikeudenmukaisinta : DD.

Lindexissä näkyi olevan XS-koon mekkoja. En tiiä jos ne on liian isoja. Aika tummia oli kyllä väriltään. Hennes&Mauritz myy tosi pieniä vaatteita myös, en tiedä jos löydät jotain juhlavaa. Seppälässä oli jotain, KappAhlissa aika arkisia.
Espritin nettikaupasta tekee kanssa löytöjä välillä (ei aina kallista).

Seuraavan kerran kun käyt jossain isommin shoppailee niin kannattaa katsoa minkä merkkien vaatteet istuu päälle. Niiden verkkokaupasta voi sitten tilailla paremmalla onnistumisprosentilla.

Tsemppiä etsintään!

Yhteistyössä