ARGH

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siveäsipuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siveäsipuli

Vieras
Toi pintelinin ketju oli mun mielestä ihan huumoristinen eihän tollasia oo pakko aukaista tai jos vahingossa aukaisee niin laittaa sit kiinni. Ei tää kyl ketään loukannut eikä ollut liian rajuakaan tavaraa aikuisten keskustelu palstalle.

Hei kamoon, kertokaas modet mistä täällä oikeen saa puhua enää?

Ruuasta saa puhua. Mitä sä ajattelit keittää huomenna? Laitatko alusta asti itse vai turvaudutko eineksiin?

Tiedätkö muuten, minä päivänä lapsilisät tässä kuussa maksetaan?

Aika heppoisesti oli myös mun mielestä Jätkä lukinnut rämemajava-ketjun ja sen toisen missä puhuttiin lähinnä Viktor Klimenkosta... Ilm. Jätkän mielestä laulaa päin persettä... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ruuasta saa puhua. Mitä sä ajattelit keittää huomenna? Laitatko alusta asti itse vai turvaudutko eineksiin?

Tiedätkö muuten, minä päivänä lapsilisät tässä kuussa maksetaan?

:laugh: :laugh:

Jaa mä laitan huomenna paistin rämemajavasta ja mies auttaa ruuan laitossa. Jahtaa ensin ja sit lämmitetään pesä ja avot yhdessä uunitetaan majavaa...

Niin ja reimatecit on mun mielestä kalliita joten halvempia käytetään.

Ja lapsilisät tulee 26 päivä ja niitäkin sais nostaa että ois vara ostaa uusia mausteita jotta majavaa vois maustaa monilla uusilla tavoilla..

Alkuperäinen kirjoittaja VIEras:
Jaa mä laitan huomenna paistin rämemajavasta ja mies auttaa ruuan laitossa. Jahtaa ensin ja sit lämmitetään pesä ja avot yhdessä uunitetaan majavaa...

Ja lapsilisät tulee 26 päivä ja niitäkin sais nostaa että ois vara ostaa uusia mausteita jotta majavaa vois maustaa monilla uusilla tavoilla..

joo mutta kerroppa että millonka tulee veronpalautukset

;) :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

joo mutta kerroppa että millonka tulee veronpalautukset

;) :laugh:

Palautusten maksu päivä mahtanee olla joulukuun alussa. Tarkkaa päivää en osaa sanoa, mutta täytyyhän sitä olla jotain jännitystä ja keskustelun aihetta tällekin sivulle, joten tarkemman ajan määritys tapahtuu myöhemmin.

Ja kun juttelemme sivistyneesti palautuksista niin voipi olla että marraskuussa saamme keskustella asiasta, joten hyvät ihmiset ja sisaret muistakaa keskustella SIVISTYNEESTI ei riitaa, provosointia tai muuta vastaavaa , näin saamme täällä palstalla mukavasti marraskuun kulumaan. Ensin jutellaan maksupäivästä ja sitten sillä mihin rahat törsäämme, mutta Sivistyneesti ja siveästi!!!

Palautusten maksu päivä mahtanee olla joulukuun alussa. Tarkkaa päivää en osaa sanoa, mutta täytyyhän sitä olla jotain jännitystä ja keskustelun aihetta tällekin sivulle, joten tarkemman ajan määritys tapahtuu myöhemmin.

Ja kun juttelemme sivistyneesti palautuksista niin voipi olla että marraskuussa saamme keskustella asiasta, joten hyvät ihmiset ja sisaret muistakaa keskustella SIVISTYNEESTI ei riitaa, provosointia tai muuta vastaavaa , näin saamme täällä palstalla mukavasti marraskuun kulumaan. Ensin jutellaan maksupäivästä ja sitten sillä mihin rahat törsäämme, mutta Sivistyneesti ja siveästi!!!

Näin juuri!

Ja minä ainakin ostan munaa koko rahalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Näin juuri!

Ja minä ainakin ostan munaa koko rahalla.

Joo minä ostan kans ja valkkaan vielä ne kaikísta isoimmat!

Yhteistyössä