Argh!

Aina kun joku palstalla kitisee siitä miten paska mies niillä on ajattelen: tuliko tuo nyt sitte noin yllätyksenä, eiköhän se aina oo ollu paska. Ja nyt huomaan olevani samassa veneessä. 3 vuotta seurustelua takana ja pikku hiljaa se paska on hiipinyt elämääni, niin pienin askelin etten edes ole huomannu. Helvetti miten kauheaa yhtäkkiä herätä siihen, että piru, tuo mun mieshän on ihan totaalinen mulkku. Siis laiska paskahousu joka ei koskaan tee yhtään mitään mutta valittaa kaikesta. Ja parasta tässä on se että oon itte jotenkin ominu tuon paskanihmisenroolin. Tyyliin olen aika kärkäs sanomaan ja tyly. Ja yhtäkkiä huomaat että helvetti, mullehan vittuillaan koko ajan enkä minä edes ole tehny mitään!! Anteeksi hirveä pötkökirjoitus, akku loppuu ja vanhan puhelin.
 
Jaahans, taas se unelmien prinssi onkin muuttunut sammakoksi. Vai olisiko (taas...) käynyt niin että siinä alkuhuumassa ei ole suostunut huomaamaan siipan kaikkia vikoja ja sen huuman jälkeen on vielä jaksanut aikansa kieltää ne itselleen? Näinhän se menee...
 
  • Tykkää
Reactions: Jarnuska
..
mä olen niin onnellinen että olen lukenut palstaa jo muutaman vuoden :D..olen huomanut selvittää juhlapyhäkäytännöt, alkotottumukset, kännikäyttäytymisen , suhtautumisen minun oikkuihin jne..ennekuin olemme saman katon alla .
 

Yhteistyössä