ARGH!! Taas mä tein sen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Hemmetti, kannattas oikeesti alkaa opetteleen noiden neuleohjeiden lukemista.. Taas ihan innossani alotin yks päivä yhtä sellasta huivijakkuhässäkkää.. Ja perhana oon sitä ny neulonu 26 tuumaa.. Aloin tossa sitten ekaa kädentietä varten päättää silmukoita ja ihmettelin sit et miten tää tällee tulee. Ja sit ku aloin kattelee mallia ni tajusin että mä oon ottanu alkuun VÄÄRÄN silmukkaluvun |O |O 20 silmukkaa liian vähän, purkuun menee koko homma!

Saa sit kyllä ollakki.. en mä tollasta ois halunnukkaa.. :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
tee pienempi? voiks silleen tehä, että teet sit joka kohtaan vähemmän niitä silmukoita?
T. nimim. ei tajua neulomisesta mitään

Tässä tapauksessa ei ny huijaaminen onnistu.. nimim. aina välillä sitä harrastan.. :D

Keskeltä kappaletta piti päättää silmukat kädentietä varten ja aloin ihmettelee et ku loppuu silmukat kesken. No onpa kumma ku niitä on liian vähän!

Onneks mul on sata muutaki käsityötä vaiheessa ni ei tarvii ihan jouten istua. Tällasta oisin siis väsänny..

juliana_1_op.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Sanelma:
tosi komian näkönen neulos. Voi ku iteki jaksas alkaa neulomaan taas.

Joo toi on tosi kiva malli ja kun ton voi pukee useella eri tavalla :) Täytynee vaan laittaa hetkeks jäähylle tuo proggis, sen verran ottaa kupoliin.. :laugh:

Ihana malli! Itse jouduin kans purkamaan melkein valmiin yhtenäisen etu- ja takakappaleen, kun silmukoita taas oli liian paljon ja kuvioraidat eivät osuneet kohdalleen. Kyllä harmitti, mutta sisuuntuneena aloitin alusta ja paita on nyt valmis.

Alkuperäinen kirjoittaja tekevälle sattuu:
Ihana malli! Itse jouduin kans purkamaan melkein valmiin yhtenäisen etu- ja takakappaleen, kun silmukoita taas oli liian paljon ja kuvioraidat eivät osuneet kohdalleen. Kyllä harmitti, mutta sisuuntuneena aloitin alusta ja paita on nyt valmis.

Hienoo!

Joo sattuuhan sitä, varsinki ku itte säätää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Hemmetti, kannattas oikeesti alkaa opetteleen noiden neuleohjeiden lukemista.. Taas ihan innossani alotin yks päivä yhtä sellasta huivijakkuhässäkkää.. Ja perhana oon sitä ny neulonu 26 tuumaa.. Aloin tossa sitten ekaa kädentietä varten päättää silmukoita ja ihmettelin sit et miten tää tällee tulee. Ja sit ku aloin kattelee mallia ni tajusin että mä oon ottanu alkuun VÄÄRÄN silmukkaluvun |O |O 20 silmukkaa liian vähän, purkuun menee koko homma!

Itsekin olisin varmasti tuota mieltä, tosin ehtisin ehkä jonkun minua
pienemmän "uhrin", jolle koko passaisi!

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Itsekin olisin varmasti tuota mieltä, tosin ehtisin ehkä jonkun minua
pienemmän "uhrin", jolle koko passaisi!

Mut kun se ei ton mallin kans onnistu millään. Kun kädentien toiselle puolelle jää 28 silmukkaa ja toiselle vissiin 5.. Ja jos taas siirtää just keskelle tuon kädentien niin sitten malli muuttuu niin ettei sitä voi tuolla tavalla pukea..

Mä ehdin jo mielessäni kelata kaikki oikaisumahdollisuudet :D

Yhteistyössä