ARGH!! Suututtaa, kiukuttaa, äksyttää...

Helli-Karamelli

Aktiivinen jäsen
31.03.2010
1 231
0
36
Vantaa, Finland, Finland
Taas meidän talon ihanaiset asukkaat ovat antaneet koiransa pissata rappukäytävään. Mie en käsitä???????!!!!!!!
Eikö rättiä omisteta, että vois käydä pyyhkii pois jos koiralle käy vahinko. Tai käyttäs koiraansa useemmin pihalla niin ei tarviis rappuun pissata.

Onneks ei sentään oo kakkaa näkyny, kun vaan sen kerran, mutta kyllä suututttaa. Mie vielä kuljen vaunujen kanssa täältä ylhäältä alas ja sen verran iso lätäkkö oli tullu, että ei noin vaan ohiteta. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Laita tällainen kyltti rappukäytävään.
kielto_700.jpg

Oho, tulipas isona. :ashamed:

:o Kuka antaa koiran kusta rappuun??? Mä olen juossu sisäsiistiksi opettelevan PENTUKOIRAN kans kerrostalon 3. kerroksesta alas (hissitön talo, tietysti ), eikä sekään IKINÄ pissiny rappuun... :o Ihme sakkia asuu sun kans samassa talossa, kerta kaikkiaan!!

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:o Kuka antaa koiran kusta rappuun??? Mä olen juossu sisäsiistiksi opettelevan PENTUKOIRAN kans kerrostalon 3. kerroksesta alas (hissitön talo, tietysti ), eikä sekään IKINÄ pissiny rappuun... :o Ihme sakkia asuu sun kans samassa talossa, kerta kaikkiaan!!

Täällä on parikin tyyppiä, jotka omistaa koiria. Mutta epäilys on vahva yhtä tiettyä kohtaan... Eikä ne koirat pentuja ole, että sekään ei voi olla syynä.

Ja tosissaan tää ei ollu eka kerta. Mutta nyt kiukutti ihan ekstra paljon kun lätäkkö oli oikeasti iso ja tuore ja minä tulen vauvan kanssa ylhäältä alas..
Ja siis on löytynyt myös kakka-kasa :kieh:

No meidän pentu käy kyllä tunnin välein kusella ja kyllä se lätäkkö sinne rappuunkin on useamminkin kuin kerran sattunut. Ihme koiranomistajia täälläkin laukomassa totuuksia. Eläimet ovat yksilöitä.

Kuset tietenkin siivotaan rapusta pois.

Yhteistyössä