Argh miten se on niin hankalaa vastata tekstiviesteihin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehellä synttärit ja ajattelin pari sen kaveria kutsua saunaan. Noin viidelle lähetin viestin ja kukaan ei vastaa. Ja viestissä oli selvä kysymys mihin vastata vaikka edes joo tai ei.
Mutta ootellaan sitte ilmaantuuko tänne ketään vai ei kun ei kukaan mitään ilmoita. Kun ei viittis laittaa tunnin välein viestiä et saitko edellisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyacinth:
Minun mies ei ainakaan osaa edes kirjoittaa tekstiviestiä :D Mutta osaa sentäs lukea semmosen.

Kyllä nuo mun mielestä normaalisti vastaavat. Vaikkei mitään pitkiä viestejä kirjotakkaan tai voihan sitä soittaa jos ei viestiä saa kirjotettua. Kait jotain muuta menoa niin eivät ole huomanneet tms. Itellä meinaa vaan tympiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
miksi sinä kutsut miehesi kavereita teille?vaikka on miehes synttärit? :/

Täällä hämmästellään sitten aina ihan ihmeellisiä asioita. Onko siis jotenkin ihan kiellettyä ottaa yhteyttä MIEHEN kavereihin? Saako kyseisiä ihmisiä kuitenkin tervehtiä, jos näitä näkee kaupungilla vai onko se kielletty myös?

Pakko niille kai on lähettää viesti, jos ne aikoo kutsua.

Minun mies ei ainakaan osaa edes kirjoittaa tekstiviestiä :D Mutta osaa sentäs lukea semmosen.

Sama täällä mies osaa lukea viestit, mutta ei osaa vastata,soittaa merkki soiton aina,kun on saanut minun viestin ,siihen ei tartte vastata antaa vain vähän hälyyttää.

Jos ne ei uskalla vastata kaverinsa puolison viesteihin tai luulee, että kysees on joku jäynä tai pilari???

Ei pitäs kyllä luulla. Ihan asiallisen viestin laitoin. Ja tuo porukka ollu monesti muullonki täällä saunomassa ettei siinäkään mitään kummallista.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
miksi sinä kutsut miehesi kavereita teille?vaikka on miehes synttärit? :/

Täällä hämmästellään sitten aina ihan ihmeellisiä asioita. Onko siis jotenkin ihan kiellettyä ottaa yhteyttä MIEHEN kavereihin? Saako kyseisiä ihmisiä kuitenkin tervehtiä, jos näitä näkee kaupungilla vai onko se kielletty myös?

Pakko niille kai on lähettää viesti, jos ne aikoo kutsua.

oonko väittäny jonkun asian olevan kiellettyä?? :/

Siis onko miehelläsi tänään synttärit ja olet tänään laittanut kavereille viestiä? Kuule kun kaikki ei päivystä puhelimen vieressä, vaan saattavat esim. pitää puhelinta takin taskussa tai muualla missä viestin merkkiääntä ei niin vaina kuule ja voi mennä useita tunteja ennen kuin huomaa edes katsoa puhelinta. Aikuiset soittaa tuollaisesta, eivätkä lähettele viestejä kuten teinit.

Yhteistyössä