Arggh Naapuri lekottelee yläosattomissa pihalla

  • Viestiketjun aloittaja ärrinmurrin
  • Ensimmäinen viesti
ärrinmurrin
[QUOTE="vieras";28484338]No kyllä minäkin loukkaantuisin, jos isäntä varta vasten katselis ikkunasta naapurin tissejä. Sillehän ei mitään voi jos onhimennen "vahingossa" näkee, mutta jos pitää vaimoa loukata sillä, että kyttäämällä kyttää, niin suuttusin minäkin. Naapurihan saa omalla pihallaan olla yläosattomissa jos haluaa, itse en kehtais vaikka kuinka olis hyvä varustus...mut kukin tavallaan.[/QUOTE]

Kyllä!!! Ihmettelin mitä se kiikaroi?Ei mikään lintubongari ole ollut!! Sitten minä vien pyykkiä ulos ja jaahas sittenhän se paljastui!! Tissit tosi isot tissit!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;28484348:
Kyllä!!! Ihmettelin mitä se kiikaroi?Ei mikään lintubongari ole ollut!! Sitten minä vien pyykkiä ulos ja jaahas sittenhän se paljastui!! Tissit tosi isot tissit!
Lapsellista mieheltä noin niitä tiirailla....joo miehet on miehiä, mut rajansa kaikella, enkä minäkään tollasta hyvällä katselis. Ja kyllä on naisia jotka ottaa yläosattomissa aurinkoa, juurikin vain esitelläkseen itseään, luokittelen tällaset samaan kastiin kuin ne jotka menee bikineissä uimahalliin.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28484383]Lapsellista mieheltä noin niitä tiirailla....joo miehet on miehiä, mut rajansa kaikella, enkä minäkään tollasta hyvällä katselis. Ja kyllä on naisia jotka ottaa yläosattomissa aurinkoa, juurikin vain esitelläkseen itseään, luokittelen tällaset samaan kastiin kuin ne jotka menee bikineissä uimahalliin.[/QUOTE]
Tämä kuuluu palstalla opittuihin asioihin. Kävin 70-luvulla 4-5 kertaa viikossa uimahallissa ja lähes kaikilla naisilla - mummoja lukuunottamatta - oli bikinit. Milloin tämä on muuttunut, ettei olekaan enää soveliasta mennä bikineissä uimahalliin?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;28484357:
Pitääkö se seinä rakentaa rajalle???
Joku on nyt vähän mustis ja ihan suotta, miehet nyt vaan on sellaisia.

Kostona voinet mennä vaikka itse pihalle makoilemaan yläosattomissa niin äijä saa maistaa omaa lääkettää kun naapuruston äijät tiirailee sinua kuola valuen :p
 
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;28484285:
Ymmärrän pointin, mutta silti turhautunut olo, on nuo ukot pikkupoikia eikä meidän isäntä tänään saa!!!!
Kannattaa antaa, onhan siellä rintojaan esittelevä naapurin rouva jossei omaltaan saa ;)
 
hallittu kaaos harmaana
[QUOTE="vieras";28484338]No kyllä minäkin loukkaantuisin, jos isäntä varta vasten katselis ikkunasta naapurin tissejä. Sillehän ei mitään voi jos onhimennen "vahingossa" näkee, mutta jos pitää vaimoa loukata sillä, että kyttäämällä kyttää, niin suuttusin minäkin. Naapurihan saa omalla pihallaan olla yläosattomissa jos haluaa, itse en kehtais vaikka kuinka olis hyvä varustus...mut kukin tavallaan.[/QUOTE]

Mä kyttäisin miehen kanssa..
 
Ymmärrän kyllä apn tuohtumuksen jos oma ukko tiirailee silmä kovana ( :D ) naapurin emäntää joka yläosattomissa paistattelee päivää omalla pihallaan. Mutta en ymmärrä miksi ihmeessä olla vihainen sille naapurille? Ei miehet ole mitään aivottomia idiootteja joita voi noin vaan vetää kuin pässiä narussa... Niillä on aivot ja oma järki. Ja vain se oma mies on tilivelvollinen OMALLE emännälleen... Jos sillekään...
 
"hmmm"
Oletteko tosiaan sitä mieltä, että voi olla vaikka alasti kunhan pysyy omalla pihallaan? Minä olen kyllä eri mieltä.. Oli sitten mies tai nainen siellä naapurissa niin kyllä sitä pitäisi edes olla ne tietyt alueet peitettynä ihan niin kuin yleisellä uimarannallakin. Enkä mieti tässä sitä että oma mies tuijottelisi naapurin tissejä vaan esim. sitä että naapurin mies olisi täysin nakuna pihalla :x Tai vaikka pariskunta nakuna ja lapset meiltä/muista naapureista niitä näkisi.
 
[QUOTE="hmmm";28484462]Oletteko tosiaan sitä mieltä, että voi olla vaikka alasti kunhan pysyy omalla pihallaan? Minä olen kyllä eri mieltä.. Oli sitten mies tai nainen siellä naapurissa niin kyllä sitä pitäisi edes olla ne tietyt alueet peitettynä ihan niin kuin yleisellä uimarannallakin. Enkä mieti tässä sitä että oma mies tuijottelisi naapurin tissejä vaan esim. sitä että naapurin mies olisi täysin nakuna pihalla :x Tai vaikka pariskunta nakuna ja lapset meiltä/muista naapureista niitä näkisi.[/QUOTE]

No ihan suoraan sanottuna, ei mua haittaisi. Ei haittaisi vaikka lapsetkin näkisivät. Alastomuus on ihan luonnollista. Ja ei tarvitse katsoa jos ei tykkää.
Itse en oleskelisi alasti omalla pihalla, mutta sisällä kyllä kuljen hyvinkin vähissä vaatteissa ja joskus ihan alastikin... enkä välitä vaikka joku näkisikin. Aamulla ainakin ohikulkija näkee jos sattuu sisään katsomaan... Meille näkee tosi hyvin esim parkkipaikalta.
 
"vieras"
Anna rouvan päteä :D
Mitä väliä? Ajatteleppa jos naapurissa olisi s a i r a a n komea adonis, joka leikkaisi öljyttynä Speedot jalassa nurtsia. Sattuisit mainitsemaan isännälle, että on tainnut Timppa nostella rautaa talvella. Ja isäntä olisi närkästynyt. Eikö tilanne olisi sinusta lähinnä huvittava? Pääset paljon vähemmällä itse kun toteat miehelle, että kappas vaan kun Sirpalla näkyy olevan varustus kunnossa. Itse olen erittäin pienirintainen ja nänneissä rakennepoikkeama. Jos vetäisin herneet kaikista upeista tisseistä saisin olla aina pahalla tuulella. Mun tissit on hyvät ja kiva jos naapurilla on omansa :)
Miksi pitäisi muka sanoa että "kappas vaan kun Sirpalla näkyy olevan varustus kunnossa, itse olen erittäin pienirintainen ja nänneissä rakennepoikkeama" :O
 
Kansakunta kaipaa silikonia?
Alkuperäinen kirjoittaja ärrinmurrin;28484226:
Ai että varta vasten tulisi esittelemään terhakkaa rintavarustustaan?????
Viimeistään tämä lause paljasti että tässä ei ole kyse mistään muusta kuin pelkästä kateudesta sille että naapuriin verrattuna aloittajan omat rinnat ovat jotakin ihan/kaikkea muuta kuin terhakat :)
 
Hipulihei
[QUOTE="vieras";28484542]Miksi pitäisi muka sanoa että "kappas vaan kun Sirpalla näkyy olevan varustus kunnossa, itse olen erittäin pienirintainen ja nänneissä rakennepoikkeama" :O[/QUOTE]

Kirjoitin kännykällä. Tuosta "Itse"-kohdasta pitäisi alkaa uusi kappale, mutta jostain syystä ei tullut.

Pointti siis, että vaikka minä en täytä kauneusihannetta tissieni kanssa, ei minua haittaa että muut täyttävät, tai että mies näkee kauniita täyteläisiä rintoja. Niitähän on maailma pullollaan! En tiedä miten reagoisin jos äijä kävisi kuumana kiikareiden kanssa ikkunalla ja päästelisi "wooo"-ääniä naapurin emäntää tiiraillen. Mutta kuten sanottu, saattaisin itse päästää kommentin naapurin miehen harvinaisen komeasta olemuksesta. Ja se ei tarkoittaisi, että vähättelen omaa miestä. Samalla tavalla saatan kommentoida miehelle, että "näitkö uuden tarhatädin? Olipas kaunis mimmi."
 
"Vieras"
Kirjoitin kännykällä. Tuosta "Itse"-kohdasta pitäisi alkaa uusi kappale, mutta jostain syystä ei tullut.

Pointti siis, että vaikka minä en täytä kauneusihannetta tissieni kanssa, ei minua haittaa että muut täyttävät, tai että mies näkee kauniita täyteläisiä rintoja. Niitähän on maailma pullollaan! En tiedä miten reagoisin jos äijä kävisi kuumana kiikareiden kanssa ikkunalla ja päästelisi "wooo"-ääniä naapurin emäntää tiiraillen. Mutta kuten sanottu, saattaisin itse päästää kommentin naapurin miehen harvinaisen komeasta olemuksesta. Ja se ei tarkoittaisi, että vähättelen omaa miestä. Samalla tavalla saatan kommentoida miehelle, että "näitkö uuden tarhatädin? Olipas kaunis mimmi."
Millainen on nännien rakenne poikkeama?
 
"vieras"
Aluksi ajattelin, että joo mitä väliä. Mutta no, kai se itseänikin vähän ärsyttäisi, että mies näkee että naapurin eukolla kivemmat tissit kuin itsellä. Aion ottaa silikonit koska vihaan rintojani raskauksien jäljiltä, joten kai ihan ymmärrettävää etten ole ihan sinut omieni kanssa, joten en tykkää että muita kauniimpia tuijottaa.

Ja vielä muuten. Naisen rintavarustuksen esittely on ihan ok, mutta alaston mies kadulla tai omalla pihallaankin voitaisiin syyttää itsestäänpaljastelijaksi. Eihän ole sopivaa että pieni tyttö näkee alaston miehen kikkelin naapurin miehellä. No ei olisi minusta kovin soveliasta niinkään. Että kyllä ymmärrän myös sen, että naisen rinnat kun lasketaan intiimiksi ja nainen joka alasti pihallaan ottaa aurinkoa tietäen että muutkin näkevät kuin oma mies, on se vähän "itsestäpaljastelua". Samaa nautintoahan se nainen siinä saa kun itsestäänpaljastelija mies. Kumpikin haluaa esitellä itseään alasti (tai puolialasti)
 
Hipulihei
[QUOTE="Vieras";28484866]Millainen on nännien rakenne poikkeama?[/QUOTE]

En tiedä virallista nimeä, mutta esimerkkinä tubulaari-tissit, täysin sisäänpäin kääntyneet nännit, todella jättimäiset nännit jne.
 
Meidän entinen naapuri istuskeli aurinkoa ottamassa talonsa nurkalla. Taisi nauttia siitä, että ohikulkijat näkivät hänen riipparinsa. :D
Jotenkin en pitänyt koko touhua pahana, vaikka siis oma miehenikin joskus siitä ohitse kulki ja varmasti näki.
 
Hipulihei
Feger: tässä taitaa ollakin ero siinä minkälaiset ne naapurin rouvan tissit on? Eli jos siellä on 130kg mamma riippareineen niin sen ohi saa oma mies nähdä mielummin kuin 55 kiloisen kiinteällä D-kupilla varustetun eukon? :D
 

Yhteistyössä