ARGGGG!

Ompa nyt kiva käydä itse nukkumaan.
10kk vanha tyttöni otti juuri ennen nukkumaan menoa hernee jostain syystä syvälle. Huuti n. 20min suoraa huutoa, välillä lattialla ja välillä sylissä mikään eikä auttanut. Täydellisestä päivän paisteesta suoraan myrskyyn. Iltapalankin syönti oli niin ja näin, otti pari lusikkaa puuroo ja sosetta. Mitenkähän yö menee?
Mietin syytä mut en osaa kuin arvailla. Ollaan pidetty unikoulua, joka jo hyvällä mallilla. Sattuiko johonkin enkä älynnyt vai joku paikka kipeenä, ollut myös nuhainen. Vai oliko ihan tollanen ponttaani mielenilmaisu, on joskus aikaisemminkin raivonnut.
Rauhoittui kun aloin lukemaan iltasatua ja annoin tutin suuhun. Silmä luppas ja sänkyyn siellä ei enää itsenyt vaan nukahti.
Toivotaan huomisesta parempaa päivää...
 
kai tämä helpottaa
Noita oli meilläkin noita raivon puuskia jossain vaiheessa aivan yhtäkkiä kaikki meni hyvin ja naureskeltiin ja iloittiin ja aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta valtava kiukku...itse olin kuin ö aapisessa enkä tiennyt miten päin olisin kääntynyt tai vääntynyt, mutta loppuivat jossain vaiheessa...muistan vaan että mikään ei ollut turhauttavampaa kuin miettiä syytä tai yrittää saada raivoa loppumaan...tosin ovat nyt vaihtuneet uhmaan ja tarhasta on saanut isommiltaan esimerkillistä mallia kuinka kiukutellaan, mutta ei siinä auta muu kuin antaa kiukut kiukutella ja odottaa aurinkoisempaa huomista...Nuku hyvin niin on voimia huomiseen =)
 

Yhteistyössä