arbutin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rentunruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rentunruusu

Aktiivinen jäsen
11.09.2005
1 001
0
36
Onko kukaan käyttänyt ja onko tehonnut maksaläiskiin?

Kiva on kun vähän päivettyy ettei näytä ihan kalkkilaivan kapteenilta...mutta nuo naamaan ilmestyvät läiskät ei ole yhtään kivan näköisiä.. :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2006 klo 17:21 rentunruusu kirjoitti:
Onko kukaan käyttänyt ja onko tehonnut maksaläiskiin?

Kiva on kun vähän päivettyy ettei näytä ihan kalkkilaivan kapteenilta...mutta nuo naamaan ilmestyvät läiskät ei ole yhtään kivan näköisiä.. :kieh:

Kyllä olen käyttänyt Arbutin tehotippoja keväällä ja kesäisinkin.Auttaa aika hyvin maksaläiskien ehkäisyyn.Tosin olen yrittänyt muutenkin vältellä kasvojen päivettämistä,niin kauniilta kuin kevyt päivetys kasvoilla näyttäisikin :/

pitää sit varmaan kokeilla jos kerta tepsii :) sitä vaan tulee yleensä epäiltyä että tehoaako tuotteet niinkuin luvataan :/
En minäkään itseäni pahemmin auringossa paahda, sillä kärsin suhteellisen pahasta aurinkoihottumasta, muttei sitä aurinkoa voi täysin välttääkään ;) kesäisin viihtyy niin hyvin tuolla ulkosalla

Mulla on ollut tosi isot ja pahat maksaläiskät keskellä kumpaakin poskea ja vähän otsassa. Sain ne kuriin, kun aloin käyttää 60 suojakertoimen aurinkovoidetta (ainakin Roc ja Vichy) ja välttellä aurinkoa. Ulkona olen normaalisti, mutta aurinkoa en ota koskaan.

Kokeilin pullollisen Arbutinia tänä keväänä. Lääräsin sitä kunnolla, koska se tehoaa kuulemma ryppyihinkin ja sitä voi laittaa myös silmänymrärysiholle B) Sit kävi niin, että kerran illalla korkki oli jäänyt auki, ja aamulla kun pipettiä taas hamusin, koko komeus tippuil lattialle. Osa siis valui hukkaan. Tämän käyttökokemuksen perusteella en oikein osaa arvioida kuinka hyvää ainetta se on, mutta ei ainakaan huonoa =)

Päivetysongelmaan mulla on ratkaisuna aurinkopuuteri, jota käytän vuoden ympäri. Vartalolle suihkin itseruskettavaa näin kevät- ja kesäaikaan, kun paljasta pintaa on enemmän esillä. Lancomen suihkupullo on ollut mun mielestä hyvä =)

Niinkuin nyt viime viikolla espanjasta tuotu rusketuskin on kyllä ihan feikkiä B)

Niin mun piti tähän vielä lisätä, että maksaläiskien estoon auttanee myös aurinkolasien käyttö. Eli aivot saa käskyn alkaa muodostaa pigmenttiä, kun silmiin heijastuu valoa. En todellakaan tiedä onko tämä aivan tuulesta temmattua, mutta näin jostain kuulin ja itse käytän aurinkolaseja ahkerasti B)

joo, kyllä käytän myös aurinkolaseja, sillä silmät on jotenkin arat "kirkkaalle" B)
kuopusta odottaessa varsinkin loppuraskaudessa (kesä) pahimmat läiskät tuli just lasien alapuolelle ja otsaan :o olin kuin panda...

Yhteistyössä