arabian muumimuki KERÄILJÄT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on kaikki Teema-malliset, joita on mielestäni reilut 40. Tarkkaa määrää en muista. Lisäksi on olemassa muutama pienempi lastenmuki ja 50-luvun lastenmuki, mutta niitä en omista.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Tietääkö joku kuinka paljon noita mukeja pitäisi tähän mennessä olla koossa jos omistaisi ihan kaikki ilmestyneet muumimukit? Kuinka suuri on täydellinen sarja?

Todella suuri. 1950-luvulta lähtien on ilmestynyt muumiastioita.

Laskin täältä, että Teema-mallisia mukeja on 41, joten ne minulta löytyvät.

http://www.arabia.fi/web/arabiawww.nsf/583545c712f5af16c22572a0004489c1/5be2eb12bfa6aa1bc22572a400325ac8/$FILE/Muumi_kerailyesite_2009_low.pdf

Multa puuttuu fazerin muki ja vihreä pikku myy.
Pikku myy mulla oli mutta meni muutossa rikki. Onneksi ei mennyt mikään harvinaisempi.
Ja ei kyllä oo noita kaikkia nykyään kaupassa olevistakaan. Mutta kaikki tuotannosta poistuneet löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
31 kpl joista muutama on kaksoiskappale. Niiskuneiti on ensimmäinen muki minkä olen saanut ja sen sain 90-luvulla. Kaikki mukit on kertyny mulle lahjoina.

Täytyy lisätä, että itseltäni puuttuu harvinaisuudet kunten fazermuki, muumipeikko haaveilee, millenium ja sitten vanhempi tuotanto. Niin ja mun muumimukit on tätä uudempaa sarjaa ei siis niitä missä on sarjakuvia tms. En kyl aio koskaan hankkia noita harvinaisuuksia koska ne maksaa mielestäni naurettavan paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja d:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Löytyykö keneltäkään Millenium muumimukia?

Löytyy, mutta vain 1 kpl :xmas: ...ostin huutiksesta aikoinaan 150 ekee :xmas:

Auts.. Kova hinta, mutta varmasti kannattava ostos!! :)

NO huh huh!

No täytyy sitä olla jotain mitä lapselle perinnöksi jättää ;)

Nää kaikki "uudemmat" eli olisko noita nyt sitten 25kpl, kun Talviyö puuttuu :( .
Kaikkia on kaksin kappalein, kun tuplakappaleet on ihan käytössä. Eli 50kpl (tai jopa ylikin) taitaa löytyä meiltä...en jaksa käydä laskemassa.

Lasivitriinissä siis jokaista "uudempaa" mukia 1kpl.
Nämä ei myöskään ole käytössä ja tarrat paikoillaan (lasivitriinissä nämäkin):
2 ruskeaa nipsua
2 vihreää pikkumyytä
2 rantaelämää
2 talvinuotio

Vanhin muki on RAKKAUS muki.

Voikun sais joskus : muumipeikko unelmoi, fazermuki, millenium ja vanhemman tuotannon mukit.. Pitäis vain ensin voittaa lotossa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Riksis:
Nää kaikki "uudemmat" eli olisko noita nyt sitten 25kpl, kun Talviyö puuttuu :( .
Kaikkia on kaksin kappalein, kun tuplakappaleet on ihan käytössä. Eli 50kpl (tai jopa ylikin) taitaa löytyä meiltä...en jaksa käydä laskemassa.

Lasivitriinissä siis jokaista "uudempaa" mukia 1kpl.
Nämä ei myöskään ole käytössä ja tarrat paikoillaan (lasivitriinissä nämäkin):
2 ruskeaa nipsua
2 vihreää pikkumyytä
2 rantaelämää
2 talvinuotio

Vanhin muki on RAKKAUS muki.

Jos en väärin muista, niin meillä olis täällä viä kaupoissa Talviyö :whistle:

muoks. niin tais olla sittenkin Talvinuotio, sorry :snotty:

Yhteistyössä