Apuva

Heips! Minua hieman huolettaa löysä vatsaisuuteni. Olen rv 25 ja vatsa ollut löysällä viikon. Aluksi oli niin löysää ja tahnamaista, ettei uskaltanut edes pierasta, mutta nyt hieman kiinteämpää, mutta löysää kuitenkin

Mulla on yleensä ollu kovalla vatsa odottaessa, kun joudun syömään rautatabletteja, mutta neuvolasta kiellettiin ne muutamaksi päiväksi, koska ne voivat aiheuttaa myös kuralle menoa.

Tein kyllä mansikkakakkua ja ensimmäistä kertaa tälle kesälle myös söin niitä, eli voisiko ne ärsyttää vatsaa tai luin jostain että istukan sijaintikin voi ärsyttää suolta....Tk:ssa käskettiin vaan seurata seuraavaan viikkoon, ku en oo kippee mistään vaan kakka on löysää:)

Huolettaa vaan toi toukka, ettei sillä ole kamalat oltavat ja sille tulis jotain tään löröttämisen takia.

Ulkomailla en oo koskaan käynytkään, kissojen kanssa en oo tekemisissä ja tuore juustoja en oo maistellu (listeria) Kuulemma on liikkeellä jotain mahatautia, mut mulla se ei ole mahassa vaan jossain tuola suolessa, ku ei tarvi koko ajan rampata wc:ssä

Yhteistyössä