P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:nythän ap voi toimia Jenkkilän malliin ja nostaa oikeusjutun,kun ei oo paketissa ollu asianmukaisia varotuksia![]()
ok,en itse oo ostanu sitä koskaan,niin selasin noi aiemmat jutut ja siellä joku tais kirjottaa,ettei oo varotusta..mutta sori =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:nythän ap voi toimia Jenkkilän malliin ja nostaa oikeusjutun,kun ei oo paketissa ollu asianmukaisia varotuksia![]()
Varotetaanhan siinä käyttämästä ihoon!
Voi olla mukavat ruvet poskissa parin päiän päästä...
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ok,en itse oo ostanu sitä koskaan,niin selasin noi aiemmat jutut ja siellä joku tais kirjottaa,ettei oo varotusta..mutta sori =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:nythän ap voi toimia Jenkkilän malliin ja nostaa oikeusjutun,kun ei oo paketissa ollu asianmukaisia varotuksia![]()
Varotetaanhan siinä käyttämästä ihoon!
Voi olla mukavat ruvet poskissa parin päiän päästä...
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Varoitus: älä käytä iholle tai muihin kehonosiin![]()
Swiffer on jopa ennakoinut tällaisia tilanteita ja pistänyt boksiin varoitukset..
Mutta, mietin vain että sisältääkö tuo mitään kemikaaleja, koska astioistakin se pitää huolella huuhdella pois, jottei ole pelkkää ihmematerian vaikutusta kai tuo puhdistava efekti?
Joten kai sinun täytyy etsiä kemiallisten palovammojen hoito-ohjeita.
Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Mitä jos sillä hioisi tätä tuuman paksuista kantapään ihoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Alkuperäinen kirjoittaja Pömppiäisten äiti:Mitä jos sillä hioisi tätä tuuman paksuista kantapään ihoa?
Mä mietin juur samaa![]()
ei vittu - älä tee lisää lapsiaJuu en todellakaan hangannut. pyyhin ihon ja en olisi uskonut että pehmeästä sienestä tulee tuollaista jälkeä
EI siinä mitään aineita ole se on moni tuhat kertaisesti puristettua mikrokuitua ja teho perustuu juuri siihen. Käsiin ei tule mitään kun siitä kiinni pidät mutta jos vaikka lähdet käsisaippuana sitä pitämään niin tilanne on eri, mikrokuitu reagoi hankaukseen ja siihen kohteeseen jota hangataan