T
tsiisus
Vieras
Mä en usko, että kukaan voi olla noin dorka!!!
Ei tulis mulla ekana mieleen kirjottaa tänne, että VAROKAA IHMESIENTÄ!
Ei tulis mulla ekana mieleen kirjottaa tänne, että VAROKAA IHMESIENTÄ!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:eiks se ihmesieni oo se valkonen pehmee...eihän siitä vois pahaa jälkee tulla...ainoo että jos on paljon hangannu niin kai se nyt punottaakin ja kirvelee.
ei kyl mulla olis ekana sienen käyttö mieleen tullu..olisin koittanu varmaan jollain muulla tökötillä...
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Varoitus: älä käytä iholle tai muihin kehonosiin![]()
Swiffer on jopa ennakoinut tällaisia tilanteita ja pistänyt boksiin varoitukset..
Mutta, mietin vain että sisältääkö tuo mitään kemikaaleja, koska astioistakin se pitää huolella huuhdella pois, jottei ole pelkkää ihmematerian vaikutusta kai tuo puhdistava efekti?
Joten kai sinun täytyy etsiä kemiallisten palovammojen hoito-ohjeita.
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tuleeko siitä sitte käsiinki jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tuleeko siitä sitte käsiinki jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tuleeko siitä sitte käsiinki jotain?
Vain jos hankaat käsiä. Tietysti aikuisen käsissä on paksumpi nahka, joten voi vähän ottaa pintakerrosta pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:Mutta miksi se muuten vaahtoaa jos sen puristaa kuivaksi (kun on siis ensin kastellut) jos siinä ei ole mitään kemikaaleja?
Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tuleeko siitä sitte käsiinki jotain?
No ei mulle ainakaan, mutta kun tuota pakkausta tutkii, niin ei siinä ole mitään merkintöjä mistään kemikaaleista, jotta kai se on pakko sitten uskoa, että se on se ihmemateriaali, joka aiheuttaa puhtautta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Knicke Knackerton:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:tuleeko siitä sitte käsiinki jotain?
No ei mulle ainakaan, mutta kun tuota pakkausta tutkii, niin ei siinä ole mitään merkintöjä mistään kemikaaleista, jotta kai se on pakko sitten uskoa, että se on se ihmemateriaali, joka aiheuttaa puhtautta.
EI siinä mitään aineita ole se on moni tuhat kertaisesti puristettua mikrokuitua ja teho perustuu juuri siihen. Käsiin ei tule mitään kun siitä kiinni pidät mutta jos vaikka lähdet käsisaippuana sitä pitämään niin tilanne on eri, mikrokuitu reagoi hankaukseen ja siihen kohteeseen jota hangataan
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:sinkkivoidetta!
ja jatkossa: tussin voi pestä pois rrypsiöljyllä ja sen jälkeen tiskinpesuaineella.
Alkuperäinen kirjoittaja n:Pese posket ja laita maitoa, se auttaa. Sain j.umalattoman allergisen reaktion amway kuorintavoiteesta ja se esitteliä suositteli pesemään ja laittamaan maitoa -helpotti.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja n:Pese posket ja laita maitoa, se auttaa. Sain j.umalattoman allergisen reaktion amway kuorintavoiteesta ja se esitteliä suositteli pesemään ja laittamaan maitoa -helpotti.
Meillä ollaan maidolle allergisia... iho olisi tuon jälkeen TODELLA punainen =(
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:sinkkivoidetta!
ja jatkossa: tussin voi pestä pois rrypsiöljyllä ja sen jälkeen tiskinpesuaineella.
Pitäisköhän viel tarkentaa että ei KONETISKIAINEELLA...!