Apuva! Uusi tyyli pitkiin hiuksiin, minkälainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuontalopää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuontalopää

Vieras
Pitäisi tehdä tälle tummalle, tasapitkälle ja osittain luonnonkiharalle kuontalolle jotain uutta. Kertokaa muotitietoiset, että mikä on nyt IN pitkissä hiuksissa ja mikä OUT. PItääkö olla kiharaa vai suoraa, tasapitkää vai kerroksittain leikattua, raitaa, valoraitaa, vai mitä????

Kysyypi liian monta vuotta kotona lasten kanssa ollut kärryiltä pudonnut mamma...

Alkuperäinen kirjoittaja kuontalopää:
Pitäisi tehdä tälle tummalle, tasapitkälle ja osittain luonnonkiharalle kuontalolle jotain uutta. Kertokaa muotitietoiset, että mikä on nyt IN pitkissä hiuksissa ja mikä OUT. PItääkö olla kiharaa vai suoraa, tasapitkää vai kerroksittain leikattua, raitaa, valoraitaa, vai mitä????

Kysyypi liian monta vuotta kotona lasten kanssa ollut kärryiltä pudonnut mamma...

Samaa miettii tämäkin yli neljä vuotta kotosalla ollut kahden lapsen äiti..
Pitkät hiukset, eikä raskis leikatakkaan ehkäpä. Otsatukka ainut mitä aina muutellut itse.
Olen p-k ammatiltani, mutta en ole kärryillä pysynyt kotona ollessa.. :(

No kamu puhui et ainakin jossain koulutuksessa oli oltu varmoja et melko "syvältä" alkavat tasamitan otsikset on tänä kesänä paljon esillä katukuvassa, sellaiset "sassoonmaiset". Ja kälättihän se kaikkea muutakin mutta loppu meni ohi.. :D

Nostetaanpa tämä keskustelu taas pinnalle, koska ongelma on mulla ja nyt on jo vuosi 2012. :D

Eli mitä kannattaisi tänä päivänä tehdä pitkille melko taipuisille hiuksille, kun pelkkä kasvattaminen on käynyt tylsäksi ja kampaajaa olen nähnyt viimeksi varmaan 5 vuotta sitten? Hiukset on tuonne ristiselkään saakka, hyväkuntoiset luullakseni ja tummat (värjään itse). Otsista joku kampaaja joskus ehdotti. Toisaalta tykkäisin malleista, jotka menee just toiseen suuntaan, ylös takaraivolle päin, pois silmiltä.

Onko joku tietoinen mikä on in? :) Kiitos.

Yhteistyössä