Apuva! Oisko joku kotinikkari taas kuulolla? (Miten laittaa 20+ valokuvakehystä seinään vain muutamalla ruuvilla?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24057935]Oletko jotain sukua sille toiselle turkulaiselle palstailijalle...? Hän, jolla on lapsia sille karvaranteelle.

Niin kovin ehdoton olet kaikissa mielipiteissäsi kuin hänkin...[/QUOTE]

Siis meinaatko nyt, että koska en suostu olemaan sitä mieltä, että tekeleeni on ruma, olen kovin ehdoton?

Ja mitä niihin KAIKKIIN mielipiteisiini tulee, niin saattaapi olla nyt niin, että palstailun perusteella ei musta tai kenestäkään muustakaan ihmisestä ihan mielettömän syvää syväanalyysiä voi tehdä.

On asioita joissa olen ehdoton (esim se, että tuo tekele on hieno) mutta on kyllä tuhannen verran sellaisiakin asioita, joissa en ole ehdoton. Ymmärrän kyllä, jos joku ei tuosta tykkää (ei maa päällään kanna yhtäkään asiaa, josta KAIKKI tykkää) mutta en ole valmis siitä syystä muuttamaan omaa mielipidettäni muuksi.

[QUOTE="vieras";24057964]No NIIN on!

Mutta niin ei saa sanoa, tai on auttamattoman väärässä. Ap kun jotain sanoo, asia ON niin. Minäminäminä ja minun ainoa OIKEA totuuteni.

Ruma kuin mikä...Itse en veisi tuota rumilusta edes roskikseen valoisalla aikaa.[/QUOTE]

Onko sulla joku isompikin ongelma?

Tietenkin tuota saa sanoa karmeeksi kyhäelmäksi. Mutta ei mun tarvitse olla sitä mieltä. Sä saat ihan rauhassa pitää sitä rumana, joten miksi mä en saa pitää sitä hienona? Onko se jotenkin sulta pois, jos mä tykkään siitä?

Siis meinaatko nyt, että koska en suostu olemaan sitä mieltä, että tekeleeni on ruma, olen kovin ehdoton?

Ja mitä niihin KAIKKIIN mielipiteisiini tulee, niin saattaapi olla nyt niin, että palstailun perusteella ei musta tai kenestäkään muustakaan ihmisestä ihan mielettömän syvää syväanalyysiä voi tehdä.

On asioita joissa olen ehdoton (esim se, että tuo tekele on hieno) mutta on kyllä tuhannen verran sellaisiakin asioita, joissa en ole ehdoton. Ymmärrän kyllä, jos joku ei tuosta tykkää (ei maa päällään kanna yhtäkään asiaa, josta KAIKKI tykkää) mutta en ole valmis siitä syystä muuttamaan omaa mielipidettäni muuksi.

En puhu nyt yksinomaan tästä aloituksestasi.

Oli sitten kysymys kirpputorilöydöistä tai mistä vaan, sinä et hyväksy omistasi poikkeavia mielipiteitä.
Jos joku sanoo sinun ostamasi vaatteetn tai tavaran olleen kallis, sinä jankutat ja jankutat, että ei ole. Samoin kuin nyt tässä karmeessa tauluviritelmässä, sinä et hyväksy yhtään negatiivista mielipidettä. Perustelet perustelemisesta päästyäsikin, että ei kun hieno on. On hieno. Hieno se on.

Ei se ole kaikkien mielestä hieno. Piste.

Onko sulla joku isompikin ongelma?

Tietenkin tuota saa sanoa karmeeksi kyhäelmäksi. Mutta ei mun tarvitse olla sitä mieltä. Sä saat ihan rauhassa pitää sitä rumana, joten miksi mä en saa pitää sitä hienona? Onko se jotenkin sulta pois, jos mä tykkään siitä?

On. Sinä.
Olet äärimmäisen rasittava keskustelukumppani täällä palstalla, olen seurannut. Sinä olet oikeassa, aina.
Olet tismalleen samanlainen kuin Anatolia (nyt sen nikinkin muistin ).

[QUOTE="vieras";24057981]En puhu nyt yksinomaan tästä aloituksestasi.

Oli sitten kysymys kirpputorilöydöistä tai mistä vaan, sinä et hyväksy omistasi poikkeavia mielipiteitä.
Jos joku sanoo sinun ostamasi vaatteetn tai tavaran olleen kallis, sinä jankutat ja jankutat, että ei ole. Samoin kuin nyt tässä karmeessa tauluviritelmässä, sinä et hyväksy yhtään negatiivista mielipidettä. Perustelet perustelemisesta päästyäsikin, että ei kun hieno on. On hieno. Hieno se on.

Ei se ole kaikkien mielestä hieno. Piste.[/QUOTE]

No ohhoh. Ihanko on nyt totta niin, etten koskaan hyväksy omasta mielipiteestäni poikkeavaa mielipidettä? En hyväksy sitä omaksi mielipiteekseni, mutta kyllä se vastapuoli saa sitä mieltä olla. Ei kai mun pidä olla aina samaa mieltä kuin muut?!? Et säkään ole samaa mieltä mun kanssani, joten miksi mun pitää olla samaa mieltä sun kanssasi?

Jos joku on sanonut edullisen tai kohtuuhintaisen vaatteen kohdalla että se on kallis, niin tietenkin sanon, ettei se sitä ole. Mistä joku muu voi tietää mikä hinta/laatutaso sielläpäin on, missä minä kirppistelen? Jos joitain housuja on näkynyt kirppiksellä 4-6€ hintaan ja olen ne ostanut sillä 4 eurolla, niin kyllä ne silloin on edulliset. Ei ehkä verrättuna jonkun muun seudun kirppishintoihin, mutta täälläpäin. Jos olisin ostanut ne housut sillä 6 erolla, olisi ne olleet verrattain kalliit.

Eikä tässä ketjussa ole kyse siitä, ettenkö mä hyväksyisi niitä poikkeavia mielipiteitä. Totta helkutissa hyväksyn. Ja ihan selviöhän se on, ettei kaikki voi tuosta tykätä. Eikä pidäkään tykätä. Ei mun tarkoitus ollut tehdä kaikkien silmiä hivelevää tauluhäspäkkää vaan mun kotiini sopiva.

Ja mun mielestäni mä saan jokaiseen kommenttiin vastata omalla mielipiteelläni. Sä kerrot, ettei se ole kaikkien mielestä hieno ja mä ymmärrän kyllä sen. Ja mä kerron, että se on mun mielestäni hieno. Mutta sä et ymmärrä sitä. Sä luulet että mä olen sitä mieltä, että sen pitää olla myös muiden mielestä hieno. Mutta ei. Ei tartte. Se on mun mielestä hieno ja muut saa olla siitä mitä mieltä tahansa.

Toki on aina kiva jos joku tykkää, mutta ei mulle paha mieli negatiivisistä kommenteista tule. Muutoin en olisi siitä kuvaa julkaissut, sillä se on ihan fakta, että niitäkin kommentteja tulee.

Mutta sitä tässä taas kerran ihmettelen, että minkäsortin seksuaalista tyydytystä ihmiset siitä saa, että ne haukkuu jonkun tekeleen ihan maanrakoon? Meinaan, että asiat voi esittää kahdella tavalla. Sanoen ihan nätisti, että "kiva jso tykkäät, mutta mä en tyklkää", sen sijaan, että sanoo tekelettä "karmeeksi kyhäelmäksi ja rumiluksiksi, jota ei veis edes roskiin päivänvalossa".

[QUOTE="vieras";24057988]On. Sinä.
Olet äärimmäisen rasittava keskustelukumppani täällä palstalla, olen seurannut. Sinä olet oikeassa, aina.
Olet tismalleen samanlainen kuin Anatolia (nyt sen nikinkin muistin ).[/QUOTE]

No näköjään on ongelma, jos olet tosiaan minua täällä seurannut. Kannattaa ehkä ottaa vähän etäisyyttä tähän palstaan, jos pitää alkaa nikkejä täällä seuraamaan ja ne saavat sinussa jonkintasoisia ongelmia aikaan. Se ei ole normaalia.

[QUOTE="vieras";24057992]millä ohjelmalla teit nuo kuvat mustavalkoisiksi? tai miten? :D[/QUOTE]

Itseasiassa en tiedä, kun se oli mun mies, joka ne muutti. Eikä se ole nyt kotona...ja mun känny on kateissa :D

Mutta eiköhän se onnistu millä tahansa kuvankäsittelyohjelmalla :)

Yhteistyössä