APUVA :O!! Halvat häät tarpeen, neuvoja?

tulossa morsiammeksi
Ahlvan mekon saa täältä www.nexteve.com tilasin itsellenikin sieltä puvun. Ei ole tullut, mutta mitä olen käynyt katsomassa muitakeskusteluja on ollut hyvää tavaraa, kalleimmat 100? paljon mekkoja juhlapukuja, jotka käy häämekoksi, koska yleensä siellä on monta värivaihtoehtoa. tilauksen saamiseen menee väh. 3viikkoa.
Edullinen vaihtoehto ruoaksi on lapin ukon lihakeitto.. tuon poronlihan voi vaihtaa esim. posuun tai nutaa tai sekoitukseen. Tuon voi itsekin valmistaa sen suurempaa stressiä. Lisäksi huomattavasti juhlavampi kuin perinteinen soppa. Tekemällä itse pääsee halvimmalla, mutta suunnittele siten , että ei liika töitä ettei tarvi itskeä väsymyksesta, vaan onnesta.
 
jops
eikä oo pakko olla mitään mahotonta kahvitarjoilua. Esim. kakku ja konvehdit riittää mun mielestä aivan mainiosti. tai sitten ei oo pakko tarjota lämmintä ruokaa, mut sitten kyllä kahvitarjoamiset pitäs olla vähän runsaammat.
 
santtu 85
itse menen naimisiin heinäkuussä 2010 ja budjettina on 2700-3000? ja vieraita on tällähetkellä 102. Saan vielä tohon rahaan ostettua oman pukuni ja menu on kans aika mukava...ei siis pelkkää kalakeittoo ja kahvii...eli eikun miettimään ja pyytelemään sukulaisia avuksi ja laittakaa viisaatpäät yhteen niin kyllä "halvat" häät järjestää..
 
viivi
Eikö kannattaisi odottaa parempaa rahatilannetta tai säästää vähän pidempään. Siis kyllähän halvallakin saa häät, mutta jos ensimmäinen ajatus on että PITÄÄ saada häät mahdollisimman HALVALLA niin minusta ei ole kovin hyvä lähtökohta suunnittelulle.
 

Yhteistyössä