Apuva! Mulla on niska jäykkä ja kipeä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huih
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huih

Vieras
MIstä ihmeestä vois johtua? Onko aivokalvontulehdusta nyt liikkeellä? Pelottaa :( Muita oireita ei ole, ei kuumetta edes. Vähän on vain huono olo ja väsyttää ja tuo niska on tajuttoman jäykän oloinen..

Oliskohan ihan niskat jumissa tai saaneet kylmää? Minulla tulee niskat usein jäykiksi ja kipeiksi, jos en ole kunnolla pukeutunut ulos eli kaulaliina on jäänyt kotiin. Samati kesäisin tulee ilmastoinnista yms. vedosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliskohan ihan niskat jumissa tai saaneet kylmää? Minulla tulee niskat usein jäykiksi ja kipeiksi, jos en ole kunnolla pukeutunut ulos eli kaulaliina on jäänyt kotiin. Samati kesäisin tulee ilmastoinnista yms. vedosta.

Käytän aina kaulahuivia tai kauluria. Tänään kyllä ulkoiltiin tuolla kostean kylmässä säässä..

ja lisäks et mulla on kyllä jotain flunssan tapasta,kuumetta ei ole ja kurkku on vähän hassun tuntunen, vähän kipeä kai. Onko noikin oireita siihen aivokalvon tulehdukseen?

palaan taas... Vähän aikaa oli parempi olo ja taas tänään pukkas yhtäkkiä huono olo ja pientä lämpöä. Niskassa alkaa taas tuntumaan niitä pahkuroita. Flunssan oireita ei ole. Outoa...

Yhteistyössä