Apuva! Mitä täs nyt pitäis tehdä? (Treffien aikataulun sopimisesta!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä

Vieras
Tapasin viime viikolla aikas ihanan miehen, ja nyt on sit viestitelty et nähtäis uudelleen (todennäkösesti mun luona).
Mies pisti nyt viestiä et hänelle sopis vaikka perjantai, lauantaina on menoa kavereitten kanssa. Mutta kun mulla on kaverin juhlat perjantaina!!

Mitä tässä nyt oikeen tekis? Pelkään että jos vastaan, ettei perjantai käy mulle, tää tapaaminen siirtyy sit esim. seuraavaan viikonloppuun, joka on sit jo aika kaukana, ja sit loppujen lopuks tapaaminen vaan jää... (Näin on käynyt kerran ennenkin, et kummallekaan ei meinannu sopia aika ja sitä siirrettiin ja siirrettiin, ja jäi sitten lopulta kokonaan se näkeminen.)
Vois kai sitä arki-iltanakin tietysti nähdä, mutta olishan se kivempi viikonloppuna kuitenkin... vois valvoa myöhään, ottaa vaikka viiniä jne :)

Pyydä aveciksi perjantaina tai sitten tapaatte illemmalla juhlien jälkeen.

No siis ne ovat sellaiset synttärijuhlat, että niistä on tarkoitus lähteä baariin, loppuvat varmaan n. yhdentoista maissa. Taitaa olla hiukan myöhäistä nähdä siihen aikaan...?

Ja en ehkä kehtaa aveciksi pyytää kuitenkaan, kun ei mies tunne ketään bileistä ja itsekin olen hänet kerran tavannut... Eikä ole mitkään niin isot juhlat kyseessä...

No jos teidän suhde kaatuu siihen ettei sulle käy just ens perjantai, niin onko se nyt sitten ihan tähtiinkirjoitettua?

Miehelle ei käy lauantai, pitäskö sen nyt perua menonsa lauantaina ettei teidän juttu kuivu tohon?

Nähkää viikolla ja sit taas ens viikonloppuna. Tuskin teidän tapaaminen kuivuu sen takia kasaan että ette voi ottaa viiniä?

Alkuperäinen kirjoittaja mitä tehdä;23000958:
No siis ne ovat sellaiset synttärijuhlat, että niistä on tarkoitus lähteä baariin, loppuvat varmaan n. yhdentoista maissa. Taitaa olla hiukan myöhäistä nähdä siihen aikaan...?
...

No mikäs siinä on liian myöhästä. Tapaatte baarissa, otatte drinksut ja menette sun luo yöksi.

Sano miehelle, että sulle olisi käyny lauantai, mutta perjantai ei käy kun on synttärijuhlat. Jos on todella kiinnostunut niin se tulee lauantaina ja peruu oman menonsa.

[QUOTE="vieras";23001015]Sano miehelle, että sulle olisi käyny lauantai, mutta perjantai ei käy kun on synttärijuhlat. Jos on todella kiinnostunut niin se tulee lauantaina ja peruu oman menonsa.[/QUOTE]

En tiedä onko mies NIIN kiinnostunut että peruisi menonsa. Sikshän mä sen haluaisin mahdollisimman pian nähdäkin, että saisin tilaisuuden osoittaa hurmaavuuteni ;) Luulen että ei aio perua lauantain menoaan, kun itse ehdotin tapaamista (tai silleen "nyt ois mahdollista nähdä"-tyyliin), niin se vastas heti, että perjantai kävis mutta lauantaina menoa. Eli ehkä lauantain meno on tärkeä.

Voisinhan mäkin jättää ne bileet väliin, noin niinkuin periaatteessa, siis olenhan mä todella kiinnostunut tästä miehestä. Mutta kun tuntuu että olen aiemmin tehnyt miesten kanssa juuri sen virheen, että olen jättänyt omat menot väliin ja ollut "aina saatavilla", järjestänyt oman elämäni miesten aikataulujen mukaan...

Minusta ei kannata olla liian tyrkky ja sovitella omia menojaan noin alkuvaiheessa->olet itsestäänselvyys. Miehet haluaa vähän saalistaa (kai).

Itse ilmoittaisin tyyliin: Harmi, mulla hyvän ystävän juhlat perjantaina et se ei sovi. Lauantai kävis kyllä. Mut jos se ei sovi sulle, niin mites olis sunnuntai tai ens viikolla?

Yhteistyössä