apuu noloon ongelmaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
eli mistä voi johtua alapään paha haju :ashamed: ? ikinä ei tällasta ollut aiemmin,nyt pari kolme päivää kauhee lemu :ashamed: :ashamed: luulin et johtuu menkoista ku ne on nyt ollut viikon ja loppui eilen melkein kokonaan,mut mulla saattaa tulla pitkäänkin sellasta rusehtavaa vuotoo :/ aloin syömään maanantaina e-pillereitä,diane nova merkkisiä,voisko tällä olla jotain tekemistä tän ongelman kanssa?tää on inhottavaa :(

Mulll oli nuo Dianet ennen käytössä, enkä huomannut, jotta alapää olis kärtsännyt, eikä ukkokaan mtn huomauttanut... :D
Jos koitat silti pillereitten vaihtoa, voihan nekin sen aiheuttaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 18:26 myy kirjoitti:
Hiiva!
Apteekista ilman reseptiä saa voiteen. :ashamed:

no ku mullekin tuli mieleen ku mulla oli vajaan viikon kutinaa alapäässä ja käytin sitä hiiva"voidetta" ja loppu sillä kutina ainakin,mut voisko se olla silti et mulla on vielä se? :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 18:28 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2007 klo 18:26 myy kirjoitti:
Hiiva!
Apteekista ilman reseptiä saa voiteen. :ashamed:

no ku mullekin tuli mieleen ku mulla oli vajaan viikon kutinaa alapäässä ja käytin sitä hiiva"voidetta" ja loppu sillä kutina ainakin,mut voisko se olla silti et mulla on vielä se? :ashamed:

voi olla ja suositellaan käyttämään sekä puikkoja että voidetta niin parempi teho sit pitäs sitä voidetta käyttää siihen mieheenkin.

Yhteistyössä