Apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Tuli eilen illalla juotua pintti olutta ja kaksi sellaista Lidlin lasipullossa olevaa juomaa. Eli yhteensä varmaan n.4 annosta alkoholia? Viimeisen kulauksen join siinä kymmenen- puol 11 aikoihin.

Kysymys siis kuuluu että koska uskallan hypätä auton rattiin ettei veressä varmastikaan ole yhtään alkoholia? Olo ei tällä hetkellä ole ollenkaan sellainen että olisin eilen jotain juonut, mutta en uskalla luottaa siihen etteikö veressä sitä alkoholia kuitenkin olisi.
Niin ja lapsia auton kyydissä olisi,, siksi tahdon olla varma asiasta että uskallan lähteä.
Kiitos avusta!

Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25849334:
Hommaa alkometri nii ei tarvi arpoa... ...ei ne enään kalliita oo.
Mä ite juon pari-kolme kertaa vuodessa ja silti oon metrin hommannu, ja lähen vasta kun on puhasta nollaa.[/

Kaupan alkometristä en maksaisi pennin pyörylää, olen itse saanut todistaa kuinka moinen näytti ravintolaillan jälkeen (siis seuraavana aamuna) nollaa, mutta kun poliisi pysäytti hetkeä myöhemmin olikin lukema melkein promillen! Ja poliisituttavani niistä juuri totesi että ihan yhtä hyvin voisit heittää tikalla promillelukeman ja lähteä liikenteeseen..... älkää siis ihan sokeasti niihin luottako

[QUOTE="Jep";25849461]Kaupan alkometristä en maksaisi pennin pyörylää, olen itse saanut todistaa kuinka moinen näytti ravintolaillan jälkeen (siis seuraavana aamuna) nollaa, mutta kun poliisi pysäytti hetkeä myöhemmin olikin lukema melkein promillen! Ja poliisituttavani niistä juuri totesi että ihan yhtä hyvin voisit heittää tikalla promillelukeman ja lähteä liikenteeseen..... älkää siis ihan sokeasti niihin luottako[/QUOTE]
No ei tietysti sokeesti, olokin vaikuttaa. Kyllä mä tohon luotan - etenkin jos itte puhallan nollan ja mies hetken päästä sen promillen - samat mitkä noi nettilaskuritkin antaa (siis järkeä käyttäen, jos ei voi olla nolla niin silloin se tuskin on). Ja oon silloin tällöin käyny ton mittarin kanssa kyttikselläkin krapulassa tarkistamassa lukemia.

Yhteistyössä