apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Keskimmäinen oppi pullolle kovalla työllä parissa kuukaudessa. Joka päivä tarjosin ainakin 10 kertaa kunnes oppi.. Oli pakko lopettaa imetys kun se aiheutti supistuksia. Olin siis raskaana jälleen :heart: Poika siis oppi pullolle 10kk iässä ja imetys jäi siihen. Kuopus ei oppinut ikinä pullolle imetin 1v9kk. Esikoinen taas ei oppinut ikinä rinnalle, aina teki TOOOOSI kipeää :'( Imetin 2kk ja siirryin pulloon ja suositus täysimetykselle oli tuolloin 3-4kk.

et mitenkään jos jääräpää niin ku meillä. Mut sit ku se on ajankohtainen niin et vaan anna mitään muuta kuin pulloa niin kyllä se sit nälkäänsä sitä lopulta imee.. Mut elä nyt possuaikana imetystä lopeta!! Se on ihan paras lahja mitä hänelle voit antaa.. Ja 6kk on ikä jolloin tapahtuu muutenkin paljon kehityksellisesti.. Mut jos on pakko lopettaa niin anna vaik kiinteitä ja sen kans nokkamukista maitoa..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
et mitenkään jos jääräpää niin ku meillä. Mut sit ku se on ajankohtainen niin et vaan anna mitään muuta kuin pulloa niin kyllä se sit nälkäänsä sitä lopulta imee.. Mut elä nyt possuaikana imetystä lopeta!! Se on ihan paras lahja mitä hänelle voit antaa.. Ja 6kk on ikä jolloin tapahtuu muutenkin paljon kehityksellisesti.. Mut jos on pakko lopettaa niin anna vaik kiinteitä ja sen kans nokkamukista maitoa..

joo ku mun oma terveyden tila alkais sitä kohta vaatimaan,tiedän että pitäis täys imettää nyt.. neuvolassa sano että aloittaa kiinteät kun sata kertaa yössä herää syömään ja päivät koko ajan tissillä.

Käytiin hiljattain 6kk lapsen kanssa hammashoitajalla, joka suositteli meille, ettei enää kannata opettaa tuttipullosta juomaan (siis vettä) vaan mieluummiin nokkamukista.

Ostin tuttipulloon sopivan nokan, jota olen yrittänyt käyttää, mutta lapsi ei oikein siitä innostunut, vaan valuttelee pitkin suupieliä.

Nyt 7kk ikäisenä hän hörppii vettä semmoisesta hörpytysmukista ihan innoissaan, toki valuu paljon ohi, mutta ainakin treenataan kovasti oikeaa juomista. (Meillä tissimaito on vielä pääravintoa.)

Yhteistyössä