apuja.Virus koneella??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja panikoiva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

panikoiva

Vieras
tuli antivir guard:
A virus or unwanted program was found!What should happen whit the fiile?
vaihtoehdot on:
move to gurantine
deny access
ignore

Mitä tuo tarkallee tarkoittaa ja mikä noista mun täytyy nyt valita? Apuja..panikoin täällä että kone leviää käsiin pian.:( Enkä tajua näist rakkineista mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
okei..kiitos paljon.:) Mitenkähän noita viruksia poistellaan? onko se tosi vaikeaa? eikö tuo lukefilewalker vie mukanaan viruksia?
*nolona kyselee tyhmiä*

no nolona koitan neuvoa:)mutta yritän silti auttaa kun tiiän tuon tilanteen ku ei ite osaa mitään tehä.kai ne ohjelmat jotain puhistaakin.mä en tiiä kyl iha tarkkaa onks se viruksien poisto niin yksinkertanen juttu että poista ja se on siinä vai jääkö se sit vielä jonnekkin sinne pyörimään...:)mut minä sinuna tekisin niin että laittasin sen sinne karanteeniin ja kutsusin jonkun nörtin paikalle :)

oliko varmasti virustorjuntaohjelman antama hälytys?!? jos et ole varma, niin sulje ruutu ruksista - jotkut virukset herjaavat tuollaista ja vastaat siihen sitten mitä tahansa, niin virus aktivoituu. itselläni on f-securen virustorjunta, ja sen varoitukset tulevat aina suomeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja panikoiva:
tuli antivir guard:
A virus or unwanted program was found!What should happen whit the fiile?
vaihtoehdot on:
move to gurantine
deny access
ignore

Mitä tuo tarkallee tarkoittaa ja mikä noista mun täytyy nyt valita? Apuja..panikoin täällä että kone leviää käsiin pian.:( Enkä tajua näist rakkineista mitään.

Mies muistaakseni valinnut tuon deny access

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuosta käy kyllä ilmi se, että Antivir herjaa. Se on englanninkielinen virustorjunta.

Ok, jos on varmaa... Itselleni on joskus tullut "f-securen" virushälytys englanniksi (!), jonka suljin ruksista. Sitten menin virustorjuntaohjelmaani ja päivitin tietokoneen skannauksen ja ohjelma lopulta löysi kuin löysikin torjutun uhan. :( Myöhemmin kuulin, että oikea f-secure ei koskaan varoita mitään englanniksi.

Yhteistyössä