H
"huhhuh"
Vieras
[QUOTE="äippä";24757599]Jättäny lenkkeilemättä, koska 3v ihan mahdoton pyörän kanssa, pinkoo täyttä höyryä eteenpäin eikä malta odottaa ja vauva 5kk ei suostu yhtään olemaan vaunuissa vaan nousee kontalleen yms. Jos pistää valjaisiin niin huutaa kurkku suorana joten olen luopunut toivosta, enkä lähde mihinkään yksin lasten kanssa. Mies yritti viim.tänä aamuna viedä 3v tarhaan kävellen, vauva vaunuissa, palas takasin ja haki auton koska totesi mahdottomuudeksi.[/QUOTE]
Onpas teillä lapset, ellei 3vee osaa jo nätisti kävellä. Ei ole tainnut paljoa kävellä, vaan rattaissa istua.
Olen kyllä hyvin päässyt liikkumaan, vauva, 2.8v ja ekaluokkalainen. Keskimmäinen pyöräilee tai kävelee vierellä ja ekaluokkalinen ajaa pyörällään tai kävelee, milloin kaikki mukana.
Tykkään ulkoilla ja olisi kamalaa ja uskomatonta, etteikö 3-vuotias muka osaa kävellä/pyöräillä kunnolla.
Onpas teillä lapset, ellei 3vee osaa jo nätisti kävellä. Ei ole tainnut paljoa kävellä, vaan rattaissa istua.
Olen kyllä hyvin päässyt liikkumaan, vauva, 2.8v ja ekaluokkalainen. Keskimmäinen pyöräilee tai kävelee vierellä ja ekaluokkalinen ajaa pyörällään tai kävelee, milloin kaikki mukana.
Tykkään ulkoilla ja olisi kamalaa ja uskomatonta, etteikö 3-vuotias muka osaa kävellä/pyöräillä kunnolla.