apuja tarvitaan tietsikkanerot..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
mikähän vois internetti yhteydessä olla kun yrittää avata nettisivua niin tulee että sivua ei voi näyttää :/ mutta kuitenkin esim skype toimii... miehellä oli meidän iskän kannettava ulkomailla mukana ja sen jälkeen ongelma tullut käytti konetta hotellin internetti yhteyden kautta.. vinkkejä missä vika?

Mulla on tässä firefox ja tässä se katsotaan näin. Työkalut, sieltä valitse asetukset, sitten valitse lisäasetukset ja siitä valitse verkko. Ylimmäisenä on kohta muokkaa verkkoyhteysasetuksia. Valitsen sen ja katsot onko siellä valittuna välityspalvelin? Mulla on mollukka kohdassa ei välityspalvelinta. Ymmärsitköhän sä mitään mun sekavasta ohjeistuksesta?

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Mulla on tässä firefox ja tässä se katsotaan näin. Työkalut, sieltä valitse asetukset, sitten valitse lisäasetukset ja siitä valitse verkko. Ylimmäisenä on kohta muokkaa verkkoyhteysasetuksia. Valitsen sen ja katsot onko siellä valittuna välityspalvelin? Mulla on mollukka kohdassa ei välityspalvelinta. Ymmärsitköhän sä mitään mun sekavasta ohjeistuksesta?

saatiinkin näillä ohjeituksilla toimimaan... Iso kiitos Joanna :hug:

voiko toi kohta muuttua jotenki itselleen kun on konetta käyetty ulkomailla, koska tonne asetuksiin ei kukaan koskenut