A
ap
Vieras
mein poika on ruokapöydässä kauhee häseltäjä tulee itku ja ei syö jo ei ole mitään kippoja ja keppoja mitä voi kattoo.. muilla samaa? pitäiskö mun vaan antaa ottaa ne kipot sun muut pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aivan sama meininki meidän pojalla,jolla ikää jo 1v4kk..Syömiset on niin naurettavaa pelleilyä,ettei mitään määrää.Ollaan usein mietitty missä vaiheessa me tehtiin se ratkaiseva virhe,että annettiin homman mennä näin pahaksi..Joten ei voi kuin itseään taas syyttää tässä ja vähä vähältä koittaa saada se touhuaminen vähemmälle ja syöminen isommalle.Ainoa konsti,mitä olen itse tehnyt on,että reippaasti vain kipot ja touhut pois siitä ja hämään pojan syömään laulamalla kovaan ääneen.Ja jos ei suostu syömään ilman touhuja niin sitten ei syö.Seuraavalla aterialla sitten luulisi syövän jo vähän paremmin kun nälkäkin isompi.
Ei muuta kuin tsemppiä taistoon! =)
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:toi on vaan vaihe - kohta poika käyttää energiansa siihen että syö itse, ja äiti käyttää energiansa lattian, seinän, katon, pöydän ja syöttötuolin siivoamiseen + pojan vaatteiden vaihtoon![]()