apuja raskauspahoinvointiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööö

Vieras
mitä teen ku pitäis töihin mennä huomenna, alkanu ympäri vuorokauden pahoinvoinnit. lämpö koko raskauden 37.0 joka tarkoittaa mul jo 0.7 asteen nousuu. kamala väsy. mul neljäs raskaus ja tä on ihan uutta mulle. edellisestä aikaa 4 vuotta.

mitkä auttaa pahoinvointiin?

mikä ranneke? :)

mä söin jäisiä mustikoita. aattelin pitää raskauden jonki aikaa piilossa ;) mut ei taida onnistua. miten mahtavat töissä ottaa tän ku muutenki vähän porukkaa. tä väsy on jotain järkkyy :(

mä en tiedä kuinka pitkällä olen. 7-12 vko ehkä. pääsen ultraan jossa selviää. voinu käydä niin et tullu yhdet menkat raskauden alussa. ollu meinaan jo kauan sellaista sillo ja tällö pahoinvointii. ny ollu muutaman vrk koko ajan. paino alkanu laskee, no on mulla kyl vararavintoo lanteilla mut ei tä oo yhtään kivaa :(

Syö jotakin kylmää, esim. jäätelöö. Sen pitäis auttaa tohon pahimpaan. Ite söin ite pakastamiani marjoja pahoinvointiin. Sit tiheesti pieniä välipaloja, kuten keksiä, leipää, jogurttia, laihaa mehua, kylmää vettä ja hedelmät on kans hyviä.

muistan hyvin tuon ajan, luulin ettei ikinä lopu mutta kyllä hellitti puolen välin jälkeen :)
itse sinnittelin hedelmillä, niistä saa kuitenkin nestettä esim. viinirypäleet, mandariinit hyviä.
Mehut sellaisenaan liian tujua tavaraa, mutta puolet vettä ja puolet mehua meni alas.
Välillä söin 8 rypälettä/pvä siinä kaikki ja hengissä selvisin..ei se tosiaan kivaa ole, kun on nälkä ja haluaisi syödä mutta ei pysty. Itse en olisi myöskään halunnut siinä vaiheessa kertoa töissä, mutta ei tollasta enää salassa pidetä ja saikkuakin sain yht. 5 viikkoa pätkissä.. Yritä sinnitellä ja onneksi heti kun pahoinvointi hellitti voi keskittyä tulevaan.. ja
ei vauva siitä ollut kärsinyt, ihan normimitoissa viikkoihin nähden on :)

Yhteistyössä