Apuja ovulaatiotestin tulkitsemiseen!

kysymysmerkki79

Uusi jäsen
19.08.2010
3
0
1
Osaisiko joku kokeneempi kertoa, miten tota ovulaatiotestiä tulkitaan? Sain tänään tasavahvat viivat. On kp 19/26(-30).

Mitä ihmettä nyt on oikein menossa? Luulin ovulaation olleen viime perjantaina kp13/26(-30). Liman erittyminen oli alkanut viime viikon maanantaina pari päivää kuukautisten päättymisen jälkeen. Perjantaina tuntui ihan ovulaatio-oireita. Limaneritys oli venyvämpää ja nippaili toiselta puolelta kuten yleensä mulla ovulaaation aikaan.

Nyt kuitenkin edellispäivänä kp17/26(-30) alkoi limaneritys vieläkin lisääntyä. Tänään ja eilen sitä on tullut ihan lorisemalla ponnistaessa. Alapää on eilisestä asti ollut myös sen tuntuinen, kuin olisin tosi kiihottunut. Ja tämä siis tosiaan vain henkisellä puolella :) Toista rintaa on vihlonut ajoittain jo kolmatta päivää.

Miten näitä oireita nyt sitten pitäisi tulkita? Ja mitä tuo ovulaatio testi yrittää mulle kertoa? en ole ennen tehnyt... Help!

Elikkäs ovulaatio on siitä 1-2vrk:n päästä kun saat tasavahvat viivat tikkuun. Näin toimii ovulaatiotestit. Joskus saattaa näyttää plussaa 2-3päivää peräkkäin testit,mutta ovis katsotaan siitä ensimmäisestä plussasta. En ainakaan itse enää tikuttele siinä kierrossa kun kerran olen plussan saanut. Nyt sitten vaan pikaisesti hommiin jos vauva on haaveissa :)

Ei tässä teidän mielestä olis mahdollista, että olisinkin raskaana ja nämä olis jotain aikaisia oireita? Alavatsa särkee kuukautiskiputyyppisesti sen verran kovaa, että tekee mut ihan kiukkuseks. Ei tee yhtään mieli pitää hyvää ryhtiä ja vetää vatsaa sisään.

Siksi vaan ihmettelen, kun tosiaan tämä olisi sitten jo 11. päivä tätä limaneritystä. Oli perjantaina ja lauantaina tosiaan sitä jojomaista ja sunnuntaina alkoi hiipua. Nyt tiistaina alkoi tulla uudelleen. Mulla ovat viimeiset kierrot olleet 25-26 päivää. Puol vuotta sitten viimeks 30pv...