Apuja oksetukseen?

Olisko kellään apukonsteja aamupahoinvointiin joka kestää 3/4 osaa valveillaolo ajasta?? Aamulla syön heti jotain pientä, banaania tms mutta silti vellova olo koko päivän ja veto pois.

Kylmä vesimeloni oli hyvää, mutta pitäisi mussuttaa sitä koko ajan että olo olisi hyvä eli napa ei vedä :) ja sitten tulee huono olo jos syö paljon, kun maha on niin täynnä. :x
 
öö
Ostapa apteekista ne pahoinvointirannekkeet, moni on saanut niistä avun.
Mulla syöty ruoka pysyi pikkuisen useammin sisällä kun söin sen makuuasennossa. Mies toimi "tarjoilijana" :) . Oksuämpäri odotti sängyn vieressä jos ruoka päätti sittenkin tulla takaisin yläkautta, niinkuin MELKO usein niin tekikin. Karseaa aikaa se oli, mutta muista pahoina hetkinä että miten ihanan asian vuoksi kärsit! :heart: Tsemppiä!
 
vieras
Minulla ei auttanu mikään. Ekan raskauden kohdalla oli helpoin pahoinvointi jota kesti muutaman viikon. 4 seuraavaa raskautta olikin toista maata. Pahoinvointia kesti 24h/vrk. Oksensin aamulla, päivällä, illalla, yöllä. Jokaisessa neljässä raskaudessa paino laski. Toisen raskauden aikana jo pelkkä ruoka mainos telkasta sai oksentamaan välittömästi, ruokakaupassa oli todella vaikea käydä.. kaikki ne hajut ja ruuan näkeminen sai oksentamaan. Monesti oli ensi käytävä kaupan vessassa oksentamassa ennen kuin pystyi aloittamaan ostokset, joskus jopa kesken ruokien keräilyn piti käydä yökkäilemässä.
mulla ei auttanut mikään
 

Yhteistyössä