apuja mulle(huutonetin lisäkuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sibelius79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sibelius79

Aktiivinen jäsen
08.01.2005
1 911
0
36
eli voisitteko auttaa tyhmää kuinka saan helpoimmin lisättyä niitä kuvia osaan laittaa sen yhden kuvan vaan jos esim lastenvaatepaketin möis niin lisäkuvat ois ehdoton..onko tuo kuvas.net helpoin sivu vai kuin te osaatte..? :ashamed: :flower: kiitokset etukäteen jos joku auttaisi :wave:

imageshackin kautta minä laitan.
Sieltä kopioit rivin "hotlink for websites" siihen kohtaan, johon kuvan haluat.

Lisäksi tekstiin kannattaa laittaa rivinvaihdot eli <br>, niin kuvat eivät pompi missä sattuu.

Ei ole vaikeata.. rohkeasti vaan yrittämään.
Aijaa.com mielestäni helppo ja nopea.
Ensin selaa (valitse ja avaa kuva) sitten skaalaa (käytän itse tuota 640px) ja lataa. Sitten kun kuva on ladattu (kestää hetken) valitse ylin rivi (html) mustaa se hiiren vasemmalla näppäimellä ja kopioi oikella. Sitten vaan takaisin sinne huutikseen ja kohteeseen ja lisäät kuvan sinne lisätietoihin.. Tällä tavalla saat pikkukuvan joka klikkaamalla suurenee. Toivottavasti näistä "junttiohjeista" oli jotain apua!!! Onnea huutonetti kauppoihn!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole vaikeata.. rohkeasti vaan yrittämään.
Aijaa.com mielestäni helppo ja nopea.
Ensin selaa (valitse ja avaa kuva) sitten skaalaa (käytän itse tuota 640px) ja lataa. Sitten kun kuva on ladattu (kestää hetken) valitse ylin rivi (html) mustaa se hiiren vasemmalla näppäimellä ja kopioi oikella. Sitten vaan takaisin sinne huutikseen ja kohteeseen ja lisäät kuvan sinne lisätietoihin.. Tällä tavalla saat pikkukuvan joka klikkaamalla suurenee. Toivottavasti näistä "junttiohjeista" oli jotain apua!!! Onnea huutonetti kauppoihn!

jos ne on yli onks se ny 3000 pixeliä ni se ei skaalaa niitä :/