Apuja kurjaan tilanteeseen tarvis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rrrr:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Ihan totta lapsille meni heti puhumaan avioerojuttuja??? Eikö sillä ole mitään tajua mistään??!! Onko miehelläsi mitään psykologiaa ylimalkaan, aivan käsittämätöntä toimintaa. Apua hän tarttee ja äkkiä. Soitat huomenna jonnekin ulkopuoliselle, se auttaa jo vähän. Mutta hyvä, että lapset näkevät, miten puolustat heitä etkä vaan alistu tilanteeseen.

hitto,mille ulkopuoliselle mä voin soittaa. mä oon ihan pihalla tästä. :(

KErtokaa te jotka tiedätte ap:lle minne voi soittaa! :)

esim tänne

http://www.parisuhdeapua.fi/

Miehesi taitaa olla varsinainen pässinpää, ainakin siltä asia vaikuttaa. En tiedä, auttaako mikään tilanteessasi, koska itse olisin pistänyt tuollaisen miehen jo aikaa sitten pihalle. Minun lapsiani ei solvata ja nöyryytetä ainakaan kenenkään läheisen toimesta, se sinunkin kannattaisi ottaa periaatteeksi. Voisit kokeilla videoida noita tilanteita, joissa miehesi haistattelee ja haukkuu lapsia ja näyttää hänelle videonpätkät sitten kun hän on rauhoittunut. Ehkä sitten itsekin tajuaa hävetä omaa käytöstään.

Jos puhuminen on miehellesi vaikeaa kirjoita maili tai kirje jossa kuvaat kiihkottomasti ongelman (miehesi käytös), mahdolliset seuraukset (vaikutukset lapsiin) ja ratkaisuehdotuksesi (ammattiapu tai ?? ). Jospa kirjeenvaihdossa kykenisitte käsittelemään asiaa hieman kypsemmin?

mihin tahoon pitäis ottaa yhteyttä jotta mies saisi apua. voisiko kaikki johtua siitä omasta lapsuudesta: alkoholisti isä,vanhempien ero,äidin uusi mies täysi k-pää,piessyt ilman syytä eikä kunnioituksen häivääkään...
mistä apua,jos se nyt sit ylipäätään mihinkään suostuis.

mihin tahoon pitäis ottaa yhteyttä jotta mies saisi apua. voisiko kaikki johtua siitä omasta lapsuudesta: alkoholisti isä,vanhempien ero,äidin uusi mies täysi k-pää,piessyt ilman syytä eikä kunnioituksen häivääkään...

Keskity nyt niihin lapsiisi ja hae apua heille. Juttele asiasta neuvolassa, soita sinne heti huomenna. He osaavat neuvoa sinut eteenpäin.

voi luoja. mä en edes usko että mä olen tässä tilanteessa,eikä uskois muuten ykskään läheinenkään. ja huomenna pitää töihin jaksaa vaika pää tuntuu olevan pelkkää pöppöä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Keskity nyt niihin lapsiisi ja hae apua heille. Juttele asiasta neuvolassa, soita sinne heti huomenna. He osaavat neuvoa sinut eteenpäin.

no eikö se miehen saama apu juuri olis lapsille apu?

No anna erota. Jos tuota on jatkunut jo vuosia, niin tuskin siitä mihinkään muuttuu, jos ei apua suostu hakemaan. Pidä lastesi puolia ja lähde. Lapsillasi on edessä tulevaisuudessa pitkät ja kalliit terapiat, jos tuo jatkuu vielä. Ei kenenkään psyyke kestä jatkuvaa mollaamista, ei aikuisen, eikä varsinkaan lapsen.

niin kai mun täytyy tehdä. on vaan nin kurjaa kun toisaalta on hyvä ja rakastava isä.

Niin onko vai osaako vaan välillä näytellä peittääkseen omat ongelmansa. Miten se hyvyys isänä ilmenee, ei hyvä isä ei käyttäydy kyllä koskaan noin. Alkaa kuullostaa niin tutulta, sut on alistettu ja peloteltu , ja lapset koitetaan isän puolelta manipuloida sua vastaan . Perheneuvola on yksi paikka johon voit soittaa, sanot että nyt on pakko saada puhua.

Jos tilanne on ollut tuo jo VUOSIA niin kukahan sitä apua nyt eniten tarvitsee? Aikuinen "mies", jolla ei ole munaa kohdella lapsiaan oikein vai lapset, joita rakastava isä on mollannut ja painanut alas VUOSIA?

Kuule; olisiko sinulla joku hyvä luotettava ystävä, jonka kanssa voisit puhua nyt? Se voisi olla rauhoittavampaa ja lohduttavampaa kuin tämä keskustelupalsta - ihan oikea ihminen, joka tuntee sinut ja välittää sinusta?

siis todella törkeetä, todella todella törkeetä lapsia kohtaan!
Itteään kun ei mukamas pysty kontrolloimaan, niin kaataa kaikki lasten niskaan.
Mä todella halveksin tuollasia ihmisiä kun miehes.
Oli sitten lapsena tapahtunut mitä vaan, nyt hän on aikuinen, ja olisi kyvykäs valitsemaan oikein jos haluais.
Lyöntikin olisi helpompi lapsen käsittää, kun tollanen törkeä solvaaminen, ja eroista puhuminen. Ei ziisus sentään!

Jos tilanne on ollut tuo jo VUOSIA niin kukahan sitä apua nyt eniten tarvitsee? Aikuinen "mies", jolla ei ole munaa kohdella lapsiaan oikein vai lapset, joita rakastava isä on mollannut ja painanut alas VUOSIA?

siis tilanne on vuosien saatossa mennyt huonommaksi ja NYT tilanne on tämä.

Yhteistyössä