apuja kirpparihinnoitteluun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äpyli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äpyli

Vieras
Hinnoittelen 1 tyttölapsella olleita uutena ostettuja vaatteita (eli ovat kunnoltaan oikein hyviä) kirpparille (ostettu vuosina 2007-2009). Tutta-bodeille ajattelin laittaa hinnaksi 1-1,5 e, Tutta-housut (colleget) 2-3 e. Meneekö kaupaksi?? Vaatteet säilytetty vaatekaapissa, ei eläimiä perheessä.

Mäkin hinnottelen just vaatteita kirpparille. Meillä myös tuttaa mut yhtälailla muitakin merkkejä ja bodyt oon laittanu kaikki alle euron. Housut ja potkupuvut max. 2e. Riippuu varmaan millaselle kirppikselle meette ja missä päin suomee...sekin vaikuttaa meinaa varmasti. Ite oon katellu et mun hinnottelu on tos meijän kirppiksellä aika normaalia tasoa, ehkä hieman alhasta ennemin. Mut haluun vaan kaikesta eroon.
Niin ja muuten...pitkään mietin mitä pyytää Reiman yhden talven käytetystä toppahaalarista?? Hyvä kuntonen tietysti kun ei noi 1veet vielä paljon liiku :)

Kiitos avusta. Housuille sitten hintaa max 2 e. Marimekon paidat ja bodyt on vielä mietinnän alla. Niille pitää laittaa kyllä enempi hintaa, mutta jos säästäisin (lapsenlapsille?).
Täällä myös reiman haalareita (sekä toppa että välikausi), olisko 25?

Alkuperäinen kirjoittaja äpyli:
Kiitos avusta. Housuille sitten hintaa max 2 e. Marimekon paidat ja bodyt on vielä mietinnän alla. Niille pitää laittaa kyllä enempi hintaa, mutta jos säästäisin (lapsenlapsille?).

Laita marimekolle hintaa vaikka 10-15e tai enemmänkin. jos kukaan ei osta, anna lapsenlapsille, mutta jos ostaa, niin ei silti harmita (ei niitä kukaan osta, mutta saat hyvän tekosyyn säästää ne :)

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja äpyli:

Laita marimekolle hintaa vaikka 10-15e tai enemmänkin. jos kukaan ei osta, anna lapsenlapsille, mutta jos ostaa, niin ei silti harmita (ei niitä kukaan osta, mutta saat hyvän tekosyyn säästää ne :)

=)