W
"Wanda"
Vieras
Kun karppaus tuli "muotiin" pidin koko asiaa jotenkin huvittavana, tuntuu maalaisjärjellä ajateltuna täysin hullulta, että suuria määriä rasvaa ja proteiineja syövä ihminen voisi laihtua..
Olen kuitenkin liian utelias, koska tälläkin palstalla on saanut lukea aivan uskomattomista tuloksista, parissa viikossa niin suuria kilomääriä että huhhuh.
En osaa enkä todellakaan ehdi laskea hiilihydraattimääriä, joten kysynkin, että pääseekö sillä ketoosiin ja vauhdikkaaseen painonputoamiseen, jos jättää vain nämä legendaariset leivän, perunan, riisin, pastan, sokerit jne pois? Syö lihaa ja maitotuotteita höystettynä kasviksilla ja rasvalla.
Entäs alkoholi? Mitä alkoholijuomaa olette juoneet karpatessanne?
Kertokaahan myös vielä omista karppauskokemuksistanne minulle motivaatioksi...
Olen kuitenkin liian utelias, koska tälläkin palstalla on saanut lukea aivan uskomattomista tuloksista, parissa viikossa niin suuria kilomääriä että huhhuh.
En osaa enkä todellakaan ehdi laskea hiilihydraattimääriä, joten kysynkin, että pääseekö sillä ketoosiin ja vauhdikkaaseen painonputoamiseen, jos jättää vain nämä legendaariset leivän, perunan, riisin, pastan, sokerit jne pois? Syö lihaa ja maitotuotteita höystettynä kasviksilla ja rasvalla.
Entäs alkoholi? Mitä alkoholijuomaa olette juoneet karpatessanne?
Kertokaahan myös vielä omista karppauskokemuksistanne minulle motivaatioksi...