Apuja kesälomaretkeen kaipailen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aune
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aune

Vieras
Elikkäs jonkunlainen retki pitäis kehittää..
niin että huomenna olisimme keskipäivällä LOHJAn suunnalla. Eli jos löytyis joku paikka 100-200 km Lohjan ympäristöstä..?! Mitä tulisi mieleen?

Porukkaan kuuluu parivuotias lapsi ja 2 aikuista.
NAANTALIN Muumimaailma olis toisaalta kiva, mutta jos koko päivän sataa, niin en tiedä viitsiskö lähteä sinne, olen kuullut että siellä ei oikein sisätiloja ole, vai??
Kylpylöitä? HELSINGISTÄhän löytyisi Flamingo, eikö?
KORKEASAARI olis myös ihana mutta taas tulee toi sade mikä minua (joo olen sokerista ;) ) häiritsee.
HOPLOPpeja on kai jossain? sellaisessa en ole ikinä käynyt.
Yöpyminen ei varmaan ole ongelma, hotelleitahan löytyy tietysti mistä vaan, mutta joku kiva paikka olis nyt hakusessa missä tuon 2v:n kanssa päivällä kävis, auttakee, rakkaat palstalaiset :D

Alkuperäinen kirjoittaja aune:
NAANTALIN Muumimaailma olis toisaalta kiva, mutta jos koko päivän sataa, niin en tiedä viitsiskö lähteä sinne, olen kuullut että siellä ei oikein sisätiloja ole, vai??
Kyllä siellä sisätilojankin on (muumitalo, paloasema, hemulin talo, papan laiva), teatterissakin on katto, myymälät ja ravintola. Mutta kannattaa pukeutua sadekelin varustukseen, sillä paikasta toiseen joutuu kävelemään siellä sateessa, puhumattakaan kävelystä sinne saarelle pitkää siltaa pitkin.

Hoploppien paikat löytyy ihan googlettamalla, jos sellainen kiinnostaa.

Turussa on Caribia, minne voi mennä uimaan.

Yhteistyössä