Apuja kanssasisaret, bikinirajan siistiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruusu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruusu

Vieras
Elikäs nyt kaipaan vinkkejä siihen, millä saan bikinirajat säilymään siistinä trimmauksen jälkeen. Siistillä tarkoitan sitä, ettei iho alkaisi punoittamaan ja tulisi niitä inhottavia pikku näppyjä :( oisko jotain tiettyä rasvaa vaikka mitä voisi laittaa tai muita keinoja? Vastauksista kiitollinen!

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Laita 2-3 krt päivässä jotain alkoholipitoista, vaikka kasvovettä, septidiniä tai vastaavaa.

Mut eikö toi alkoholi ärsytä sitä ihoa vaan enemmän? Olettaisin et alkais vaan kirvellä ja punoittaa kahta kauheemmin. Tyhmänä kyselen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Laita 2-3 krt päivässä jotain alkoholipitoista, vaikka kasvovettä, septidiniä tai vastaavaa.

Mut eikö toi alkoholi ärsytä sitä ihoa vaan enemmän? Olettaisin et alkais vaan kirvellä ja punoittaa kahta kauheemmin. Tyhmänä kyselen.

Yleensä se punoitus johtuu karvatuppien tulehtumisesta.Kyllä kannattaa ainakin jos punoittaa alkoholipitoisella puhdistaa.
Anna ilmakylpyjä,mulla ei punoittanut viime kerralla ainakaan kun ihan epilaattorilla ajelin.
Puhdistin jodipitoisella Betadinella ja sitten olin ilman housuja.
Pikkaritkin voi ärsyttää ihoa.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Yleensä se punoitus johtuu karvatuppien tulehtumisesta.Kyllä kannattaa ainakin jos punoittaa alkoholipitoisella puhdistaa.
Anna ilmakylpyjä,mulla ei punoittanut viime kerralla ainakaan kun ihan epilaattorilla ajelin.
Puhdistin jodipitoisella Betadinella ja sitten olin ilman housuja.
Pikkaritkin voi ärsyttää ihoa.

ok, kiitos tästä!

Yhteistyössä