Apuja kaivataan vöiden asennuksessa HTS BESAFE KID turvaistuimen omistavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee tyhmää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee tyhmää

Vieras
Kaivoin kellarista esikoisen istuimen, nyt olen koko aamun pähkäillyt noiden vöiden kanssa... viten hiivatussa ne asennetaan... Kangas oli siis pesussa ja nyt pitäis saada istuin kasaan. Vyöt on irrotettu kokonaan ja mitään hajua ei ole miten ne tulee takasin. Ohjekirjankin löysin, mutta ei siinäkään ole kerrottu miten tulee... Olisiko joku niin kiltti ja kultainen, että voisi ottaa kuvan omasta istuimesta kankaan alta ja takaa niin näkisin miten ne vyöt pitäis pujotella....

tai sanallinen sepustuskin auttais-

Olisin ikikiitollinen jos joku vois auttaa... alkaa oma pinna jo palaa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla on sama ongelma, erehdyin kerran ottamaan vyöt pois. Sain ne kyllä takaisin, mutta hihna ei kulje kunnolla!!!

Itseasiassa tuo istuin olisi poismyyntikunnossa, kunhan vain saisi nuo remmit kulkemaan kunnolla. Kerrohan löydätkö ratkaisun!

Minulla on sama ongelma, erehdyin kerran ottamaan vyöt pois. Sain ne kyllä takaisin, mutta hihna ei kulje kunnolla!!!

Itseasiassa tuo istuin olisi poismyyntikunnossa, kunhan vain saisi nuo remmit kulkemaan kunnolla. Kerrohan löydätkö ratkaisun!

Miten sinä olet pujotellut noi pirun remmit?

Tuijoteltuani tuota kuvaa jokusen aikaa ni välähti,,,, oikeesti, miten oon näin tyhmä... yksinkertaista lopulta.

http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajoneuvot/lasten_turvaistuimet/hts_besaf e_kid_2005/
Lainaa

eli kun vyö on kokonaan irti pujota oikean puoleinen solki (jolla turvavyö tulee kiinni edessä) ja tuo metallin värinen solki oik.alhaalla olevasta reiästä ja pehmusteen oik.alhaalla olevasta reiästä eteen. Sama vas.puolelle... katso että vyö on suorassa ettei mene mutkalle missään vaiheessa... silloin ei ainakaan toimi kunnolla. Tässä vaiheessa voit kiinnittää tuon lukitusjutun siihen edessä olevaan kiinnityskappaleeseen. Jos tallessa on vyön pehmusteet, pitää ne pujottaa pehmusteen reistä oik.korkeudelle. Sit pujotat ton metallin värisen soljen/remmin pehmusteen läpi ja halutusta reiästä läpi turvaistuimen taakse. Takana kiinnitä se takana olevaan metallisolkeen.

Voi että oli lopulta niin yksinkertainen... jos nyt meni sit oikein, mut ainakin toimii.... ilta pelastettu.

Yhteistyössä