Apuja kaivataan, Vauvakuumetta ilmoilla.

ÄidiksiHaluava23

Uusi jäsen
15.03.2010
3
0
1
Elikkäs tukea kaivataan vaikeaan tilanteeseen. Elän uusio perheessä, miehelläni on kaksi ihanaa lasta, tyttö ja poika. Vauvakuume on vaivannut minua jo pitkään, ja oloa ei helpota kun kotona vilistää jokatoinen viikko kaksi lasta.

Miten tulla toimeen vauvakuumeen kanssa? Mieheni haluaa kanssani lapsen mutta erinäisistä syistä ei vielä, ja itse haluaisin kovasti jo matkata kohti vanhemmuutta.

itku on todella herkässä, varsinkin silloin kun puuhastelen miehen lapsien kanssa, koska se nostaa vielä enemmän omaa kuumeilua ilmaan.

Kaipaisin siis vähän tukea, kuinka hallita tunteet kun kuume vaivaa? :(

Voi kun sen tietäisin.

Itsellänikin erittäin paha vauvakuume, vaikkei meillä kotona lapsia pyörikään. Kaupungilla lapset nostattavat aina kyyneleet silmiin. Vielä kun keikkahommina lapsia vahdin. Samalla niin ihanaa, samalla sattuu niin helvetisti.

Tyhjä tunne, elämästä puuttuu jotakin. Harva se ilta asiasta tulee itkettyä.

En voi toivottaa kuin paljon tsemppiä ja muista, ettet ainoa ole :hug:

Amp2: voi kiitos paljon vastauksestasi. Todellakin, paikka kun paikka niin kyynel tulee silmään kun lapsia katselee. Varsinkin ihan pienet vauvat. Sattuu todella paljon tällainen tilanne, ja tuntuu että mies ei tilannetta täysin ymmärrä.

Itsellänikinhän mies on, olemme olleet vuoden päivät yhdessä. Itselläni opiskelut pahasti kesken, mutta eihän järki syyt kuumeeseen auta.

Mutta, tiedän tunteen kuinka vauvat nostattavat kyyneleet silmiin. Meilläkin nyt lähipiirissä on paljon raskaana olevia naisia, vasta synnyttäneitä yms. ja vaikka olen heidän puolestaan onnellinen, olen myös niin kateellinen, etten tahtoisi lähteä yhteenkään paikkaan, missä saattaa olla mahdollisuus, että puhutaan vauvoista yms.

Tahdoisi lapsen :heart:

Keskustelette miehen kanssa niin sanotut aikataulut selviksi. On paljon helpompi kuumeilla, kun tietää että se haavekuumeilu päättyy tiettyyn aikaan ja sitten voi oikeasti asialle tehdä jotain.

Jos taas miestä ei kiinnosta loppupeleissä ollenkaan ne lapset, niin sitten miettisin kyllä parisuhteen vaihtamista. Koska noin isot tulevaisuuden haaveet täytyvät olla samoja sekä myöskin suurinpiirtein samalla aikataululla. Ei niin, että toinen haluaa lapsia 10 vuoden päästä ja toinen vuoden sisään..en usko, että suhde kestää sitä.

Sitten tietysti jos tilanne olisi tosi vaikea, toisella/itsellä jokin sairaus (fyysinen tai psyykkinen) tai todella tiukassa rahat esimerkiksi seuraavan vuoden..niin nuo on mielestäni semmoisia, että pitää saada kuntoon. Tietysti niukemmallakin rahalla pärjää, mutta joillakinhan voi olla pikavippivelkoja kaikkien lisäksi, jolloin kyllä täytyy ne hommat saada kuriin. Toinen on tietysti se, että jos suhde on tosi tuore, niin harvempi haluaa heti lapsia..varsinkin jos niitä on jo ennestään.

Veikkaan, että tosta aikataulutuksesta ois eniten apua, ainakin näin itselleni oli. Meillä oli kylä selvää, että halutaan lapsia jne. Mutta sitten kun konkreettisesti päätettiin yrityksen aloittaminen tiettynä päivnä (tosin aikaistettiin), niin se helpotti ja kuumeilu muuttu semmoseksi positiiviseksi.

Yhteistyössä