apuja kaipailisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras

olkapää leikattiin viime keväänä. olkapäätä särkee edelleen. syön buranaa päivittäin. lääkäri kirjotti lähetteen fysiatrian polille. kävin siellä syksyllä.
lääkäri tutki ja totes et kivut tuskin muuksi muuttuu lähivuosina, että syödä särkylääkkeitä. ja kirjotti burana 600. kysyin et tässäkö tää nyt sitten oli, et elä ja kärsi. lääkäri sano että voit vähentää särkylääkeitä kun kivut hellittää....

mitään muuta ei tehty. tutkimaan eivät enää ruvenneet..... sapettaa.... nyt pitäs keksiä uus työ missä ei tarvitsisi nostella painavia eikä työskennellä kädet koho asennossa. metalli alalle ei ole enää paluuta.
mihin vielä voi olkapäästä valittaa, terveyskeskuksessa eivät osaa enää mitään, pyörittelevät vain päätään.... kannattaako valittaa enää....

Jos syöt buranaa säännöllisesti niin sen kaveriks pitää olla vähintäänkin vatsansuojalääke. Mä söin pari vuotta buranaa ja lääkäri (kerranki asiallinen) mua hetken katto ku kuuli asiasta ja vaihtoi sen.

Siinä vaiheessa kun tk: ssa nostetaan kädet pystyyn voi tietenki yrittää hankkia lähetettä kipupolille. Siellä on monenlaiset lääkärit jotka ottavat oikeesti tosissaan ja tarkkaan tutkivat että mistä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Jos syöt buranaa säännöllisesti niin sen kaveriks pitää olla vähintäänkin vatsansuojalääke. Mä söin pari vuotta buranaa ja lääkäri (kerranki asiallinen) mua hetken katto ku kuuli asiasta ja vaihtoi sen.

Siinä vaiheessa kun tk: ssa nostetaan kädet pystyyn voi tietenki yrittää hankkia lähetettä kipupolille. Siellä on monenlaiset lääkärit jotka ottavat oikeesti tosissaan ja tarkkaan tutkivat että mistä on kyse.

miten sinne saa lähetteen??

mun neuvo on, että jos suinki kivuilta pystyt, niin ala jumpata sitä kättä. ei appiukonkaan pitäny enää koskaa pystyä heittämään palloa olkapään leikkauksen jälkeen, mutta niin vain heittää. Hän lähti kuntouttamaan olkapäätään just sillä pallon heittelemisellä. Fysioterapeutit vois osata auttaa, ehkä.

Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:
mun neuvo on, että jos suinki kivuilta pystyt, niin ala jumpata sitä kättä. ei appiukonkaan pitäny enää koskaa pystyä heittämään palloa olkapään leikkauksen jälkeen, mutta niin vain heittää. Hän lähti kuntouttamaan olkapäätään just sillä pallon heittelemisellä. Fysioterapeutit vois osata auttaa, ehkä.

jumpattu on jokapäivä.... fysioterapiastakaan ei apua....