Apuja kaipailisin nimen valintaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmiella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmiella

Uusi jäsen
01.06.2008
19
0
1
Esikoisen laskettu aika on viikon päästä, eikä nimestä ole tietoakaan. Haluaisimme kutsua lasta heti nimellä. Emme tiedä onko maha-asukki tyttö vai poika, joten kummallekin olemme nimeä vailla=)

itse pidän lyhyistä ja pehmeistä nimistä, kuten tytön nimistä Ella, Iida ja Lotta ja pojan nimistä Eemil, Onni, Leo. Mieheltä olen mielipiteitä yrittänyt kysellä mutten ole kunnollista vastausta saanut vielä yhteenkään nimeen:D joten kysyn teiltä apuja ja ehdottelen myöhemmin vielä miehelle..

E-alkuisia pojannimiä on nykyään niiiiin paljon, etten itse laittaisi omalle lapselle. Eemil on kyllä söpö nimi. Miten olisi tytölle Elle, vähän erikoisempi kuin Ella? Lumi on pehmeä ja kaunis lyhyt nimi, mutta näin kesää kohden vähän huono :)

Meillä tyttö on Aino, ja minusta maailman kaunein tyttöjen nimi :) Muita kivoja mm. Emmi, Anni, Elsa, Helmi, Ella, Veera, Matilda, Liina, Betti jne... Pojille Onni, Aarre, Eemeli, Ville jne. Onko mitään apuja ollut ehdotuksista ap?

kiitokset mielipiteistä ja avuista!

paljon ihania nimiä löytynyt teidän ehtotuksista..
tytölle kivoja: Elle, Aino, Isla, Eevi ja Seela
pojalle: Joel, Eliel, Aarre ja Ville
näistä eniten pidän Ainosta ja Elielistä..

lapsen isältäkin mielipidettä teidän ehdotuksiin kyselin ja tyrmäsi heti Eevin (ei kuulemma tiedä kumman nimi, tytön vai pojan:D), Seelan (miehellä tulee mieleen Seela Sella) ja Aarren (vaikean taivutuksen takia).
No mutta jäähän tuohon vielä muutama vaihtoehto jäljellekin;)

nyt on sitten vaikea valita noista, vaikka tottahan se varmasti on että lapsi tuo nimen tullessaan, mutta silti olisi kiva että ois jonkinlainen nimi valmiina:)

Yhteistyössä