Apuja imettämisen lopettamiseen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammaX1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammaX1

Vieras
Eli poika on nyt 5kk ja minulta ei maitoa tule enää "riittävästi", joten olen viime viikonloppuna imettänyt viimeeksi.
Olen lypsänyt "räjähtävän" osan pois. Mutta tisseissäni on "kovia pahkuroita" eli pakkaantunutta maitoa.
Minun oli äsken pakko lypsää ne käsin pois, kun koski niin mahdottomasti. Ei kai maito "ala nousta" uudestaan...!??!
Ja mitenkä kauan kestää, että maitoa ei tule enään lainkaan?!

Apuja kaivataan!

Koittakaa saada jotakin tolkkua... ;)

Kyllä ne pahkurat on tyhjennettävä, että ei tulisi tulehdusta. Ei se maidontulo siitä lisäänny, jos tyhjennät rinnat vain silloin, kun on tarvis. Maitoa kyllä saattaa tulla hiukan vielä vuodenkin kuluttua imetyksen lopettamisesta.

Voivoi....kyllä maitoa olisi tullut ja tulisi edelleenkin uudelleenkäynnistyksellä kun vaan saisit oikeaa ohjausta! googlaa imetyksen tuki ry:n sivuilta maitolaituri!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mammaX1:
Eli poika on nyt 5kk ja minulta ei maitoa tule enää "riittävästi", joten olen viime viikonloppuna imettänyt viimeeksi.
Olen lypsänyt "räjähtävän" osan pois. Mutta tisseissäni on "kovia pahkuroita" eli pakkaantunutta maitoa.
Minun oli äsken pakko lypsää ne käsin pois, kun koski niin mahdottomasti. Ei kai maito "ala nousta" uudestaan...!??!
Ja mitenkä kauan kestää, että maitoa ei tule enään lainkaan?!

Apuja kaivataan!

Koittakaa saada jotakin tolkkua... ;)

Jos sul on oikeen räjähtävää rinnoissas, niin kyllähän tuo kertoo siitä että maitoa heruu hyvinkin. Paistaa viestistäsi läpi että haluat lopetaa imetyksen muutenvaan. Lypsä tosiaan se pakko-osa vain pois

peesaan kans edellisiä, et kyl sitä maitoo tulis jos vain haluaisit.... mut toki jos muuten haluat lopettaa ni ok.... lypsät vaan enimpiä, et paha tunne katoaa.... ei enempää...