Apuja,Hobby hallista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sara

Vieras
Mä hain mun tietokoneen sieltä huollosta pari viikkoa sitten. Huomasin sitten kotona,sitä pakettia avatessa että virtapiuha oli jääny sinne Hobbariin. Oon nyt soittanu siitä pari kertaa,ekalla kerralla lupas laittaa kyselyn eteenpäin missä se piuha maahtais olla. Ei kuulunut mitään ja nyt taas viikon jälkeen soitin sinne äsken ja kyselin tätä piuhaa. Selvis sitten,että kukaan ei tiennyt missä se piuha on ja Hobbari ei voi antaa mulle uutta :kieh:

Lupas nyt selvitettä asiaa,muttä sen Lafkan tietäen sieltä ei enää koskaan kuulu mitään! Kauan tässä nyt voi vielä odotella?

Mä oikeesti tarvitsisin sen virtapiuhan!

Ei ole tarkoitus kuulostaa tylyltä yms, mutta älä koskaan laita virtapiuhaa mukaan kun viet koneesi huoltoon! Kyllä heillä on siellä tarvittavat piuhat. Vaarana on juurikin tuo, miten sinulla kävi, eli et saa piuhaasi takaisin eivätkä ne sitä suostu korvaamaan, ellei siinä korjaukseen vienti-vaiheessa kirjata erikseen ylös jonnekin sinne heidän papereihin että virtapiuha on mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole tarkoitus kuulostaa tylyltä yms, mutta älä koskaan laita virtapiuhaa mukaan kun viet koneesi huoltoon! Kyllä heillä on siellä tarvittavat piuhat. Vaarana on juurikin tuo, miten sinulla kävi, eli et saa piuhaasi takaisin eivätkä ne sitä suostu korvaamaan, ellei siinä korjaukseen vienti-vaiheessa kirjata erikseen ylös jonnekin sinne heidän papereihin että virtapiuha on mukana.

Siellä lukee koneella,että oli virtapiuha mukana. Enhän mä tajunnu,kun sen sinne mukaan laitoin :ashamed:

älä anna periksi niille,jos mahdollista rimputat sinne niin monta kertaa ja laitat sähköposti viestejä ja sanot että teet ilmoituksen johki jollei piuhaa ala tulemaan takas!!

Yhteistyössä