apuja hiivatulehdukseen liittyen!

Mistä mä tiedän kumpi mun kannattaa ostaa puikko vai voide? vai otanko varmuuden vuoks molemmat? kun ei oo koskaan ennen ollu niin en tiedä :/ vai kannattaako mun edes hoitaa sitä vielä kun antibiooteista sen sain ja kuuria on vielä 7pv jäljellä?
 
minä
Tottakai hoidat! Osta sekä puikko että voidetta, apteekissa on semmonen yhdistelmäpakkaus. Ja yks keino on laittaa piimää pesuvatiin ja istahtaa siihen. Auttaa oikeasti.
 
leipurihiiva
mä käytän sitä yhdistelmähoitoo, eli yks puikko "sinne" ja voidetta läträillään muutaman päivän ajan koko toosaan,eikä puikkoja enempää tarvi laittaa :D en halua montaa päivää olla survomassa puikkoja itteeni kun se tuntuu niin inhottavalta.hiivalääkkeet on mun mielestä iha hiton kalliita,ottaen huomioon että naisella voi raskausaikana olla hiiva monta kertaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja leipurihiiva:
mä käytän sitä yhdistelmähoitoo, eli yks puikko "sinne" ja voidetta läträillään muutaman päivän ajan koko toosaan,eikä puikkoja enempää tarvi laittaa :D en halua montaa päivää olla survomassa puikkoja itteeni kun se tuntuu niin inhottavalta.hiivalääkkeet on mun mielestä iha hiton kalliita,ottaen huomioon että naisella voi raskausaikana olla hiiva monta kertaa.
NO niin näköjään on just kävin kattomassa että mitä ne maksaa :eek: mulle ei onneks kummassakaan raskaudessa tullu kertaakaan
 
leipurihiiva
Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:
Alkuperäinen kirjoittaja leipurihiiva:
mä käytän sitä yhdistelmähoitoo, eli yks puikko "sinne" ja voidetta läträillään muutaman päivän ajan koko toosaan,eikä puikkoja enempää tarvi laittaa :D en halua montaa päivää olla survomassa puikkoja itteeni kun se tuntuu niin inhottavalta.hiivalääkkeet on mun mielestä iha hiton kalliita,ottaen huomioon että naisella voi raskausaikana olla hiiva monta kertaa.
NO niin näköjään on just kävin kattomassa että mitä ne maksaa :eek: mulle ei onneks kummassakaan raskaudessa tullu kertaakaan
oot onneks päässy helpolla.itellä oli molemmissa raskauksissa ainaki kaks kertaa ja kyllä otti päähän.
 

Yhteistyössä