Apuja, eilen oli (booty pepin?) tai jonkun _reseptiasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
siis jossain kuvaketjussa tms. jollain, muistelen että booty pepin kuvassa
mahtavan näköinen jokirapusalaattiannos

Voisiko sen ohjeen saada.. tahtoisin sellaista, missä on raikas salaatti ympärillä, ei mitään majoneesi- perunapohjaista ! se näytti upealta !

Mä ainakin niitä jokirapuja joka paikkaan tungen...En enää muista mitköhän siinä mahtoi olla mutta rapea tummahko salaatti pohjalle, sitten paprikaa ja kurkkua sekä minitomaatteja, viinisuolaheinää, jokiravunpyrstöjä ja valkosipuli/oliivi-salaattijuustoa (muista mikä sen oikea nimi on)
Siis vain jos tarkoitat tätä salaattia?

Jee, juuri tuota !!!
onko noi jokiravut niitä suolaliemessä olevia? riittäkö se että ne vaan valuttaa kuivemmaksi ja sitten sekaan vaan ? ei tarvi käsitellä , paistaa tms ? (tämä jokirapu on mulle ihan uus juttu, mut toi kuva jämähti päähäni nin vahvasti että käänsin koko kyläkaupan ympäri )

[QUOTE="vieras";28926927]Jee, juuri tuota !!!
onko noi jokiravut niitä suolaliemessä olevia? riittäkö se että ne vaan valuttaa kuivemmaksi ja sitten sekaan vaan ? ei tarvi käsitellä , paistaa tms ? (tämä jokirapu on mulle ihan uus juttu, mut toi kuva jämähti päähäni nin vahvasti että käänsin koko kyläkaupan ympäri )[/QUOTE]

joissain liikkeissä saa tiskiltä ja sitten on olemassa juuri noita liemessä olevia. Valuta vain noita ei tarvitse käsitellä mitenkään.

Yhteistyössä