Apuja bloggeriin -mistä?!

Olen luomassa blogia.. :xmas:

..olen kuitenkin vähän pihalla siitä, joten tiedättekö mitään hyvää nettisivua missä olisi yksinkertaisesti selitetty asioita? Bloggerin omasta ohjeesta ei ole apua. : /

Ensimmäinen ongelma tällä hetkellä on se, että bannerini on liian leveä ja esikatselussa siitä näkyy vain puolet. Sen leveyttä saa varmaan muokattua html-koodien muuttamisella? Onko banneri sama kuin header?

Voi apua! |O

Toisaalta tää on aika hauskaa.. :snotty: :D
 
En osaa neuvoa kun minulla on valmiit. Mutta laita linkkiä blogiisi.
Kiitos avuntarjouksesta, mutta kun sitä ei vielä varsinaisesti ole. En siis ole tehnyt yhtään postausta vielä kun taistelen vasta ulkoasun kanssa. Muutenkaan en taida uskaltaa laittaa siitä linkkiä tänne palstalle... :whistle:

Sinä siis valitsit kuvan ja se automaattisesti sovittui oikeankokoiseksi? :) Minä tein picasalla sellaisen kuvakollaasin, mutta ehkä kokeilen pienentää sitä jo picasassa ja lataan sen sitten uudelleen bloggeriin.
 
Kiitos tuosta vinkistä! Nyt sain vahingossa sen kohdalleen, mutta hyvä tietää että tuota kautta voi katsella eri kokoja mitä muilla. :)

Edelleen jos jollekulle tulee mieleen joitain hyvin vinkkejä ihan mihin tahansa yleiseen bloggaamisessa liittyen, tai hyviä nettisivuja mieleen, niin saa linkkailla! :wave:
 

Yhteistyössä