APUAA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ottilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ottilia

Vieras
Olin juuri lääkärineuvolassa ja yritettiin eka kerran kuunnella sydänääniä, mutta sitä ei löytynyt. Minulla on klo13.00 np-ultra ja sitten näkee vasta, että onko jokin vialla. Onko teillä muilla löytynyt sydänäänet ihan helposti. Olkaa kilttejä ja vastatkaa minulle, sillä itken silmäni päästä. Rv 12+3

Hei, älä nyt hätäänny! Kaikilla ei kuulu sydänäänet vielä noilla viikoilla, monissa neuvoloissa on sääntö, että niitä ei edes yritetä kuunnella ennen 14 vkoa, koska jos niitä ei saada kuulumaan, käy juuri noin, eli äiti hätääntyy!

Yritä nyt rauhoittua, vaikka pelottaakin tietysti, eihän sun kauaa tarvitse odottaa kun saat asiaan varmuuden! :)

Mulla yritettiin kuunnella siinä onnistumatta ja ultrassa sitten selvisi että vauvelihan olikin melkein 2 viikkoa oletettua nuorempi. Ultrassakaan niitä ääniä ei sit vielä kuulunu,mutta näkyi kyllä pikkuinen syke :)

Mulla ei kuulunut sydänäänet vasta kuin viikolla 18. Oli istukka etuseinämässä vaimentamassa. Mene siis hyvillä mielin sinne ultraan, huolesi on varmasti turha!!!

rauhoitu hyvä ihminen( helpommin sanottu, kuin tehty..joo tiedän)
Itse olen pelännyt koko raskausajan milloin mitäkin ja tiedän miltä tuntuu!
Mulla kuunneltiin sydänääniä eka kerran vasta 16 viikolla, sitä aiemmin eivät edes yrittäneet.
Siihen on monta syytä että ne eivät vielä noin aikaisin kuulu.
Usko pois kaikki on hyvin.
Kohta näet pikkuisesi ultrassa, ja se jos mikä on ihanaa!!
Rauhoitu ystäväni

Iso onnellinen ja lämmin halirutistus teille kaikille!
Huoleni oli todellakin turha, sillä ultra löysi heti käyrän ja siellä pikkuinen heitti volttia ihan koko ajan. Olen niin äärettömän onnellinen ja arvata saattaa, että itku pääsi heti kun sydänäänet löytyivät. Kiitos teille kaikille rohkaisevista sanoista! Hali!

Yhteistyössä