apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -k-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

-k-

Vieras
Onko kellään muulla tullut raskaana ihan vähän ruskeata vuotoa?
Tänään on pikkuisen tullut alkkareihin ja aina pyyhittäessä tulee pikkuisen keltaisin ruskeaa limaa???
mitä tämä on? ei kipuja, mutta meneekö tämä kuitenkin kesken?
Osaako kukaan auttaa?
ai niin mulla menossa rv 9+1

Pelottaa!

Älähän vielä menetä toivoasi, mulla tuli noin 5 viikolla pyyhittäessä paperiin ja ei sen koommin ole tullut. Nyt mennään jo tuolla 25 viikoilla. Kyllä meni pitkän aikaa sitä keskenmenoa odotellessa. Jos tulee yhtä paljon kuin kuukautisissa niin sitten mennä ultraan eikä se sittenkään välttämättä mene kesken. Ja jos itseäsi mietityttää mene vaikka maanantaina ultraan varmistamaan asia, ellei sitten tosiaan ala tulemaan kunnolla sitä verta. Mene lepäämään!

Voi olla ihan vaaratonta tuhrua, tai sitten alkava keskenmeno.
Aika näyttää. Käy päivystyksessä, jos vuoto lisääntyy. Ei sille mitään mahda, jos on ulos tulossa :(
Toivotaan, että olisi ihan harmitonta.

Minulla oli vuotoa koko ajan kun odotin tuota keskimmäistä, mutta kaikki meni loppuun asti hyvin ja syntyi tyttö yli aikasena, eikä vuodolle ikinä löytynyt mitään selityystä.

Mulle terkkari sanoi et niin kauan kun se ns "pyyhkimävuoto" on rusehtavaa ei oo mitään hätää. Sitte jos se muuttuu kirkkaamman punaiseksi ja lisääntyy nii kannattaa kääntyä lekurin puoleen tarkastamaan tilanne.

Yhteistyössä