apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja clearblue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

clearblue

Vieras
Tein toissa päivänä työpäivän päätäteeksi clearbluen raskaustestin, jonka tuloksesta en ollut varma, olin näkeväni "jotain". Laitoin sen roskiin, ja seuraavana aamuna siinä oli roskishaamu. Eilen tein päivällä samanlaisen testin, joka näytti ajallaan haamua. Tänä aamuna tein taas clearbluen testin aamupissasta, joka oli selkeä nega. Oliskohan kyseessä ollut ns. kemiallinen raskaus, vai vieläkö voi muuttua plussaksi?

Mikä kiertopäivä sulla on menossa? Jos aikainen niin voi hyvinkin plussa tulla, jos taas myöhäinen niin pahalta kuullostaa. Ei auta kun oottaa päivä-pari ja testata uudestaan

ja sanoisin, että voi yhä muuttua plussaksi... Ainakin minulla ne ei kaikki aina vahvistuneet, vaan seuraavana päivänä on saattanut olla pikkaisen edellistä vaaleampi viiva... Juu, olen tehnyt monta testiä ja sepä on oma iloni... ;) Niin, ja siis on ollut plussa.

Eiköhän sitä hormoonia ole eniten juuri siinä aamuvirtsassa eli tekisin testin vain siitä ja uskoisin sitä. Toki plussa voi vielä tulla, sehän riippuu siitä mikä kiertopäivä on menossa, mutta haamun jälkeen aamuvirtsan selkeä nega on tietysti aika kertova eli se ei tulevaan plussaan viittaisi.

niin edelliselle, että minun haamuni tosiaan näytti taas seuraavana aamuna myöskin negaa, mutta taas muutama päivä myöhemmin haamua ja nyt on jo täysiaikainen ja voi siis syntyä koska tahansa... Että siis kyllä vain näin voi käydä. :)

Yhteistyössä