N
nyyhkyttäjä
Vieras
Nyt näyttää siltä että olen todellakin raskaana. No ei siinä mitään, ollaan toivottu sitä jo useampi vuosi, mutta kun... olen vetaissut tässä kolmen viikon aikana ihan tosi kännejä, parinakin päivänä peräkkäin :'( oli vappua, synttäriä, tuparia... enkä ikimaailmassa kuvitellut enää raskaaksi tulevani, sen toiveen hautasin parisen vuotta sitten. luonnollisestikkaan en siis ole käyttänyt ehkäisyäkään.
Onko siis edessämme väistämättä vammainen lapsi/keskenmeno/keskeytys? Olen rv 5. Pelottaa ihan hirveästi, enkä saa öitä itkultani nukuttua. Älkää saarnatko, oppirahat on saatu. tippaakaan en ole enää tiedon jälkeen juonut, ja alko ei muutenkaan ole ongelma. oli vaan harvinainen pitkä juhlakausi, miksi juuri nyt...? :'(
Onko kellään tietoa asiasta,
nim. epätoivoinen
Onko siis edessämme väistämättä vammainen lapsi/keskenmeno/keskeytys? Olen rv 5. Pelottaa ihan hirveästi, enkä saa öitä itkultani nukuttua. Älkää saarnatko, oppirahat on saatu. tippaakaan en ole enää tiedon jälkeen juonut, ja alko ei muutenkaan ole ongelma. oli vaan harvinainen pitkä juhlakausi, miksi juuri nyt...? :'(
Onko kellään tietoa asiasta,
nim. epätoivoinen