Meidän vaavi oli jo 13. viikolla kun hänet ""löydettiin"", ja koko aika oli mennyt juhliessa...(pikkujouluja, uusivuosi, synttäreitä, korjaussarjaa...)
Neuvolassa on oltu tosi ihania, olen päässyt kaikkiin mahd. tutkimuksiin ja mua on kannustettu olemaan syyttämättä itseäni. Ei pitäis kuulemma olla syytä huoleen, kun lopetti dokaamisen heti...
Tottakai mä olen sairas huolesta. Miksi juuri mulle piti osua täysin oireeton alkuraskaus (menkatkin tuli ajallaan!), miksi mun piti pilata maailman tärkein asia, lapseni elämä...
Ei auta muu kuin uskoa lääkäreitä ja olla stressaamatta. Niillä on salvästi jotain salattua tietoa asiasta, kun lupaavat ja vannovat, että kaikki on kunnossa

Nyt kun vaavin liikkeet jo tuntuu ja mä tunnen ihan mieletöntä henkistä yhteyttä häneen, alkaa noi murheetkin unohtua. Mä uskon että pieni on terve, ja seuraavien 30 vuoden aikana mä saan huolehtia miljoonasta muustakin asiasta... Niin että naatiskellaan nyt ja itketään myöhemmin, kyllä asioilla on taipumus järjestyä!!!