A
aloittaja1
Vieras
Eli siis viime kuussa mulla oli menkat päälle 2vko myöhässä ja tein jo parit testin mitkä minun mielestä näyttivät negaa (yritin kyllä katsoa mahdolliset haamut) mahaan koski menkkakipujen lailla mutta mitään ei vaan tullut...sitten aivan kk viimestein päivien aikana 27pv alko minun luulemat menkat, mutta ne kesti vain 3pv ja vuoto oli normaalia vähempi. Yleensä kiertoni on sen 32pv ja menkat alkavat kellontarkkuudella.Nyt mahani on alkanut kasvaa navan alta kiinteänä vaikka en ole syömistapojani muuttanu ja liikun säännöllisesti olen siis normaalisti hoikka mutta nyt kun pistän housut jalkaan joita olen päivittäisessä käytössä käyttänyt (farkut,lökärit,legginssit,yöhousut yms.) alkaa tuo "pömppö" tulla reunan yli ja housujen kiinni laitto olla survomista. Sekä kun makaan selälläni ihan rentona tuo navan alla oleva "pömppis" ei litisty niinkuin normaalisti selällä ollessa ja on kiinteä. Alavatsassani tuntuu vihlontoja ja menkkakipumaisia tuntemuksia. Tein eilen testin joka näytti negaa mutta kroppa sanoo muuta. Eli siis voiko olla mahdollista että olisin raskaana? Ja siis ikää minulla on 20v ja olen kihloissa avomieheni kanssa, lapsi siis ei olisi mikään ongelma vaan ihana ja toivottu rakkaus! Kokemuksia kellään?